Allereerst, Eric bedankt voor de dag.
Als nieuweling wist ik niet wat ik kon verwachten op de Messe
Het was er niet zo groot als verwacht..... het was er heeeeeeeeel groot
De eerste hal stond vol met flitsers, schermen, toestellen om de camera mee te dragen, ohh ja flitsers, schermen......... en ook nog een paar schermen en flitsers
Japan, China, Korea, Taiwan, iedereen was aanwezig.
De volgende hal was voornamelijk gevuld met statieven, rugzakken, monopods...statieven, monopods, oh ja statieven ........................... Statief koppen.....
Als leek wist je echt niet meer waar je moet kijken en wat goed is en welke minder zijn.
Er mocht niets verkocht worden maar sommige verkochten toch nog wat. Er waren totaal 7 hallen gevuld met alles wat over fotografie bestaat en mee. 3d video, spotkijkers voor in de natuur ......
Uiteindelijk kwamen we bij de hallen van canon en nikon.
Een grappig detail was dat men inmiddels weet dat mijn Canon camera in reparatie is *nog steeds* . Eric is gefocussed op Nikon.
Hij nam een nikon tas waarvan het handvat na een paar minuten afscheurde. *Tsja zij ik, dan had je canon moeten nemen
Helaas was de tijd te kort om alles te zien en te fotograferen *ook de playgirls etc. Heeel druk. De fotograaf stelde de externe flitsers nauwkeurig af maar naar mijn gevoel maakte dit niets uit daar er zoveel geflitst werd
Super leuke interessante dag, ook dat helaas de accu helemaal leeg was

. Gelukkig war

n er vriendelijke Duitsers uit een garage die ons verder hielpen.
Eric