Beetje laat , maar wou het jullie toch even laten zien. Beter laat dan nooit , niet ?
Als eerste de camera uit de tas getrokken bij de Sony stand :

Deze meneer ging wel even laten zien hoe het moet.

En die meneer vindt het leuk om heeel erg gevaarlijk te doen op zo'n kleine skate 'baan'.

Ja , die meneer probeerde te lezen wat op het foldertje stond aan de andere kant van de beurs.

Dit was op de Sigma stand. Was een leuke stand maar verder niks bijzonders te zien.

Daarna kwamen we buiten uit bij een vogel show die net op het punt stond te beginnen. Nog een matige plek kunnen bemachtigen en hier nog wat foto's geschoten. (Let op achtergrond : De Jan Smeets van roofvogel shows).

Ook Nikon had een leuke collectie lenzen staan...
And last but not least :

De Hasselblad stand. Erg interessant. Mocht hem ook proberen en ging naar huis met een leuke goodiebag met een key-cord , wat boekjes en een Quick Start Guide. Helaas mocht ik de gemaakt foto's niet houden. Wat me wel zeer tegen viel is dat de sluiter niet sneller is dan 1/800 en het preview schermpje heel onduidelijk was. Het leek op het preview schermpje alsof ik met een mobiele telefoon foto's heb liggen te maken. Mijn Duits is niet bijster dus ik ging er maar verder niet op in. Was wel natuurlijk leuk om eens vast te houden.