Het is 26 aug 2025 01:21

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Zoutkamp
 Zoutkamp
BerichtGeplaatst: 18 okt 2010 19:49 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Vorige week bij rondje Lauwersmeer ook in Zoutkamp gestopt. Even een lekkere zoute haring halen.
Leuk plaatsje. Weet niet of dit bij mijn foto's ook overkomt. Ik hoor het wel. Alvast bedankt voor het kijken.

1
Fotografie

2
Fotografie

3
Fotografie

4
Fotografie

5
Fotografie

6
Fotografie

7
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Zoutkamp
BerichtGeplaatst: 18 okt 2010 21:32 
Lid
Fotografie

Een mooi verslag, je hebt overal een goed belichting en frisse spankelende kleuren. Het is vooral de compositie die hier mijn favorieten bepaalt.

De tweede, zesde en zevende ziojn het meest uitgekiend en liggen aangenaam op het oog.

Bij de eerste krijg ik een beetje een stijve nek, de derde is het jammer van de auto's erachter, en je idee om ons over het net naar de man te laten kijken komt niet geheel optimaal uit de verf. Die auto is wederom jammer bij de vierde plaat.

Tweede is uitgekiend, en laat veel diepte zien. Waar de vijfde plaat zo centraal oogt, heb je bij de zesde plaat een speelsere opbouw.

Laatste met de lage horizon, en de wijdse lucht erboven geeft ruimtelijke werking die je associeert met het ruime sop.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Zoutkamp
BerichtGeplaatst: 18 okt 2010 21:52 
Lid
Fotografie

dank je, mendel voor het commentaar. Soms kan je niet anders zoals bij de nettenboeter.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp