Het is 12 mei 2025 18:44

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Time Warp 2011
 Time Warp 2011
BerichtGeplaatst: 15 dec 2011 11:32 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Zaterdag was ik voor 3voor12/DenBosch aanwezig bij het grootste indoor Techno-event van nu. Time Warp, met meer dan 30 DJ's en 6 area's en 11 uur lang keihard knallen! Uitschieters voor mij waren Underworld en Sven Vath. Naast de recensie heb ik ook wat foto's geschoten maar mijn aandacht ging dit keer naar de recensie aangezien ik dit hele gebeuren (11uur lang) in mijn uppie moest recenseren. De volgende keer ga ik wat subtieler te werk met mijn bewerking want deze geeft nogal wat ruis. (nee de foto's waren niet te donker) ... Ook heb ik mij voor het eerst gewaagd in de partyphotography scene, flitsend door de zaal dus waar ik niet heel lang mee ben doorgegaan vandaar maar weinig foto's van dat.

Een soort van Testcase dus, een kleine selectie. De portretten ga ik de volgende keer met een kleiner diafragma schieten. :(

1.
Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

Helaas kreeg ik van de organisatie, of ik nu voor 3voor12 aanwezig was of niet geen permissie om on-stage te gaan dus geen podiumplaatjes van mijn kant.
Mijn recensie staat trouwens hier: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45403643

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Time Warp 2011
BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 18:25 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Jammer inderdaad van het podium, anders had je mooi de gezichten van voren kunnen fotograferen. Ik vind foto 2 er in deze serie uitschieten, de handen in de lucht geven toch de sfeer weer.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Time Warp 2011
BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 23:05 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Ik vind de 1e de beste: bijna SiFi....
De rest zijn voor mij meer "kiekjes"....

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp