Het is 12 mei 2025 15:21

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Bretagne mei 2012
 Bretagne mei 2012
BerichtGeplaatst: 22 jun 2012 21:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Hallo!

Ik ga er van uit dat deze rubriek ook voor vakantiefotos is??

In de 2e helft van mei 2012 voor twee weken naar Bretagne getogen, op twee locaties (Perros-Guirec en Carnac) een stacaravan gehuurd om lekker vakantie te vieren. Prima weer gehad, hoewel het bij vertrek 20 graden warmer was dan bij aankomst.

Een impressie. :roll:

1. Jan van Gent in volle vlucht, bij Les Sept Iles. Misschien jammer dat 'ie precies in het midden staat, maar ze kwamen razendsnel voorbij, en ik moest vanaf een wiebelend schip fotograferen...dus geen ideale fotografeerpositie.
Fotografie

2. Wat later tijdens de dagtocht om Les Sept Iles zagen we de vogels waarvoor we deze boottocht hadden gepland!:
Fotografie

3. Een "ordinaire" meeuw, ook weer bij Les Sept Iles...maar toch..
Fotografie

4. Het kasteel Costaérès, op een eilandje in de baai bij Ploumanach
Fotografie

5. De kust bij Perros-Guirec "rocks"!
Fotografie

6. Het strand rond Le Mont Saint Michel bij eb. Het zal niet iedereen aanspreken, maar mij sprak de enorme leegte wel aan.
Fotografie

7. Bij Perros-Guirec wordt de kust de "Côte de Granit Rose" genoemd, imposante rotspartijen met vaak bijzondere vormen (je kan er van alles in herkennen, monsterlijke koppen, dieren, etc)
Fotografie

8. Op een van de laatste dagen van de vakantie aangenaam verrast door de Côte Sauvage de Quiberon. Prachtige kust, en de Atlantische Oceaan die er tegen aan beukt. En...golfsurfers!
Fotografie

Ik heb ergens gelezen dat er max. 8 fotos geplaatst mogen worden. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje jammer. Had graag nog wat meer laten zien...

Gr.

Erik

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Bretagne mei 2012
BerichtGeplaatst: 23 jun 2012 08:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Wow, gave platen!
Je mag 2 topic per dag. 8 foto's per topic.
Ik ben benieuwd naar de rest!

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp