Grappig.. Ik zag deze foto's vanuit jouw forumprofiel.
Het eerst wat in mij opkwam was; 'dames' breken de normen en waarden door te rennen in zulke kleding. En dat voelt apart.
Je bent gewend als mensen in zulke kleding gekleed zijn dat ze zich netjes gedragen. En dit brak die regel, wat apart voelt.
Toen pas zag ik de hardloopschoenen.. Aha ! Dus toen maar eens dit onderwerp geopend.
Toen voelde het al wat minder apart omdat je dan doorhebt dat het niet om een deftig iets gaat maar voor de lol.
Stel je voor dat je op een bruiloft bent en ze beginnen te rennen.. dat verwacht je niet maar breekt we de sfeer en is daarom toch vermakelijk. We zijn toch mens heh

Net zoals de prinsessen op koninginnedag die in hun beste kleding in een zeepkist van een helling gingen. Of willem alexander die staat te sporten.. Het breekt een beetje "de regel" en dat is toch weer leuk om te zien. Het "stijve" sfeertje word dan verbroken.
Maar hier gaat het dus om een evenement. Grappig

Toch lijkt het bijna net echt, behalve de schoenen..
Stel dat dit echte bruiden zijn in een bruiloft situatie; Het menselijke komt dus wat naar boven.. wat je ziet gaat buiten hetgeen je verwacht in dergelijke kleding