Vandaag was het zover: het uitje naar de AWD.
De weersomstandigheden waren alles behalve ideaal, maar gelukkig waren er nog een paar die-hards die het aandurfden om met windkracht 8/9 het terrein te veroveren en een paar mooie foto's te maken.
Ons doorzettingsvermogen is beloond met: een hoop wind

, vossen

en uiteindelijk nog een zonnetje en blauwe lucht. De herten lieten het een beetje afweten, maar dit was ook niet ons eerste doel.
Vaag vond dat de vossen maar naar haar toe moesten komen, ipv dat iedereen er achteraan liep. Ze is hier neergestreken, wachtend op het 'moment supreme'.

Chay ging helemaal los bij de vossen. Alsof ze een order kreeg van een drill-sergeant ging ze plat op de buik, gewapend met een plastic zak om aandacht te trekken, zodra ze een vos zag. Hier mocht ze even een iets gemakkelijker pose aannemen

Ik weet dat deze foto niet helemaal top is, maar Ron is zo'n bijzonder exemplaar, dat ik al blij ben met dit resultaat. Is weer een mooie voor de collectie

Zo, dat klusje is geklaard, dacht Pipanda. Die staan er mooi op. (en dan vragen na het richten van de camera: heb je echt een foto gemaakt??? Ja dus

)

Het was erg druk op de vossen-verzamel-plaats. Hier een overzicht van alle fotofanaten die in de meest bijzondere houdingen een plaat proberen te schieten van de vossen.

De laatste deelneemster in dit gezelschap is heel veilig achter de camera gebleven, maar ik schat in dat er op dit topic nog wel een reactie komt

Kortom: we hebben een lekker dagje gehad. Een hapje en drankje als afsluiter maakten de dag compleet. Bedankt maar weer voor de gezelligheid