Dwa schreef:
Misschien een goed idee dat je eens gaat kijken naar goede autofoto's, dan zie je het verschil.
Ik weet dat deze fotos daar niet aan voldoen, heb ook niet de pretentie dat het zo is. Maar ik geloof dat ze toch wel het niveau van de gemiddelde foto hier halen...
Dwa schreef:
Ja: mensen die naar zo'n auto staan te kijken, afzettingslint, een auto met allerlei kletsende mensen eromheen... Dat was makkelijk te vermijden geweest. En zo niet: de foto niet maken. Het worden daardoor kiekjes.

Neem bijvoorbeeld een closer plaatje, of een lager standpunt, wacht tot de auto ergens anders staat/rijdt, of tot de mensen weg zijn.
Heb je volledig gelijk in, was mn eerste keer (en eigenlijk ook enige tot nu toe) autosport.
Dwa schreef:
Dat weet ik, omdat ik het zie.
Als je wel de moeite had genomen de storende zaken te omzeilen, waren ze niet op de foto's te zien geweest.

Klopt ook, maar dat betekent niet dat ik helemaal geen aandacht aan mn composities heb geschonken.
Dwa schreef:
Jou toon viel mij hier op t forum ook al op. Ik dacht dat je dat normaal vind, dus nam ik die ook maar even aan. Vandaar.
Ah, ik moest dus even op mn plek gezet worden, ik zal weer braaf zijn hoor...
Ik kan zeer goed tegen kritiek mits opbouwend en niet afkrakend. Ik probeer zo ook mijn feedback te formuleren, misschien soms wat kort, maar mn toon moet zeker niet als aanvallend of afkrakend gezien worden.
Ik heb geenszins de pretentie dat ik overal alles van afweet.