Vorig jaar kwamen deze oude machientjes aan de start voor een demo/race en ondanks het slechte weer van toen konden toeschouwers,rijders en organisatie terugkijken naar een zeer geslaagd evenement.
Ondanks dat ik de periode waarin deze "ouderwetse" niet bewust heb meegemaakt, maar zeker wel het bestaan van wist.
Blijft het toch wel apart om naast de hypermoderne motorfietsen die ik zeer regelmatig voor mijn lens krijg dit oude materiaal in het echt te zien maar bovenal ook te horen.
De rijdende museumstukken op wielen worden zeer goed onderhouden door een stel enthousiaste fanatiekelingen met aderen waar motorolie door heen stroomt.
In photoshop de foto's omgezet naar zwart/wit, wellicht dat ter plekke de camera op zwart/wit in te stellen was wellicht beter geweest.
Ondanks een uitgezet parcours bestaand uit veelal linker bochten en 1 rechter bocht, was de rechterbocht niet veel soeps ( de schaduw van een gebouw pal in de bocht verpestte alle foto's )
Ik ben zoveel mogelijk gegaan in deze selectie voor echte ouderwetse opnames naast de moderne gehulde rijders laat ik enkel de rijders met de ouderwetse pothelmen en het ouderwetse vizier zien.