Het is 25 sep 2025 08:34

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Max
 Max
BerichtGeplaatst: 23 sep 2025 17:07 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Zo'n anderhalve week geleden kwamen m'n vrouw en ik op vrijdag terug van een aantal dagen naar De Eifel, dichtbij De Moezel.
Ik had gelezen dat Max Verstappen er dat weekend een speciale licentie voor de GT-auto's op De Nürburgring(Nordschleife) ging proberen te halen, zodat ie in het vervolg ook eventueel mee kan doen aan de 24 uurs race van Nürburg.....is een speciale licentie voor de Nordschleife, ook wel "De Groene Hel" genoemd en zelfs een 4 keer wereldkampioen Formule 1 mag niet meedoen zonder die licentie.
Ik wist dat ie er in ieder geval op zaterdag ging rijden, maar wij waren daar op vrijdag, dus ik hoopte op een glimp van Max in z'n auto, tijdens wat testronden of zo en ik had die dag het geluk aan m'n zijde, want hij is meerdere keren voorbij gekomen. :up
Ik ben in het verleden weleens daar geweest, heb er zelf ook nog een paar rondjes gereden, maar ik had geen flauw idee waar je daar langs de ruim 20km lange baan kon gaan staan om nog wat behoorlijke foto's te maken. :dk
Had het 2 jaar geleden al een keer gevraagd op een auto-forum waar ik ook weleens kom(toentertijd ook geweest, maar toen reed er geen auto :S ), dus dat topic opgezocht en een paar plekken bezocht.
Allemaal lastig om een beetje een leuke stek te vinden, of te druk, of je moest weer een heel eind gaan lopen, dus toen met behulp van Google Maps en dat topic een weggetje ingereden wat eigenlijk alleen voor bewoners is, maar zo kwamen we wel op een mooie rustige plek terecht na ook nog een stukje lopen.
Was dus lekker rustig daar, alleen was er geen ruimte om te pannen, want als ik wat hoger ging staan om over het hek heen te fotograferen reden de auto's meest op me af en als je door de sleuven in het hek fotografeerde kon ik ze ook niet goed in beeld krijgen, ook meest alleen op me af rijdend en op het moment dat ze langs reden kreeg ik ze niet meer in beeld.
Heb het nog wel geprobeerd, maar zag bij het terug kijken van die foto's al dat het niks werd, dus dan maar een wat snellere sluitertijd en proberen de auto's er op een andere manier leuk op te krijgen.
Zijn dus wat statische foto's geworden, maar vind het toch wel leuk dat ik 'm bij z'n officiële GT-debuut erop heb staan. :D

1.
Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

6.
Fotografie

7.
Fotografie

8. Hier kun je goed zien hoe dicht ze soms op elkaar rijden. :)
Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Max
BerichtGeplaatst: 23 sep 2025 17:43 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

4, 5 en 6 zijn voor mij de favorieten. Mooie serie!

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Max
BerichtGeplaatst: 23 sep 2025 17:57 
Moderator
Fotografie

2 en 6 zijn voor mij de betere.

Foto's hebben een klein beetje Pim Ras gehalte, veel verzadiging en contrast geeft felle kleuren

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Max
BerichtGeplaatst: 24 sep 2025 06:35 
Lid
Fotografie

Wat leuk om deze foto’s van jou te zien Ron. Had ik niet verwacht :D

Mooie serie geworden en nummer 6 is voor mij de beste in de serie.

Ik vind het overigens helemaal niet zo erg dat ze ‘statisch’ zijn.

Max
BerichtGeplaatst: 24 sep 2025 16:12 
Lid

Leuke serie Ron :)

Max
BerichtGeplaatst: 24 sep 2025 18:54 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Leuk voor u dat je dat hebt mogen beleven, en beter statisch dan helemaal geen foto's :) De vijfde vind ik de betere :up

Mvg Yves

Max
BerichtGeplaatst: 24 sep 2025 18:58 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

mooie serie Ron :up