Was lang geleden dat we in de stromende regen hebben moeten fotograferen. Maar ach, ik heb me wel vermaakt. Regen is niet mijn favoriete ding. Ik heb een hekel aan miezerregen. je wordt er drijfnat van en je hebt er geen bal aan. Maar dikke druppels is iets anders. Ik houd van dikke druppels. Je wordt er net zo nat van (nat is nat) maar je ziet het terug op de foto's en dat is dan weer wel fraai.
Vanmiddag werd in Waalwijk de derby tegen Willem II (Tilburg) afgewerkt.
Scheidsrechter Vink was een beetje voor Tilburg en gaf een penalty cadeau waar het enige doelpunt uit viel

Benjamin de Ceulaer weet het nog niet, maar een seconde later zal hij erachter zijn dat Leonardo Veloso niet helemaal op de bal uit was

Dikke druppels vallen neer op Dustley Mulder aan de bal, taak voor Christophe Grégoire daar iets aan te veranderen

Frank van Mosselveld probeert Arjan Swinkels tegen keeper Maikel Aerts te drukken. Swinkels vind het zo te zien niet al te leuk

Anthony Obodai speelde zijn 100ste wedstrijd bij RKC Waalwijk. Hier wordt de bal afgepakt door Willem II speler Sergio Zijler