Het is 02 aug 2025 20:27

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur De Graafschap - NEC
 De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 07 nov 2010 22:36 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Zaterdag speelde de Graafschap op de eigen Vijverberg tegen NEC. Een duel in de middelmoot van de eredivisie en beide clubs stonden ook nog eens naast elkaar op het standenlijstje van de belangrijkste bijzaak van Nederland.
Waar ik anderhalve week geleden De Graafschap met 2-0 zag winnen van AZ, wisten ze zaterdag geen wonderen te verrichten. NEC nam de 3 punten mee naar huis; het werd uiteindelijk 1-4 voor NEC.

Fotografie
Van links naar rechts Yuri Rose, John Goossens en Rogier Meijer

Fotografie
Youssouf Hersi en Lasse Schöne

Fotografie
D'r was een hoofdrol in de wedstrijd voor Björn Velminckx Hij scoorde onder andere twee keer

Fotografie
John Goossens en Rogier Meijer. Op de achtergrond kijkt Lasse Schöne toe

Fotografie
Peter Jüngschlager en Björn Vleminckx

Fotografie
Coach Wiljan Vloet van NEC. Rechts laat trainer Dalije Kalezic van De Graafschap het hoofd al hangen.

Fotografie

Laatst bijgewerkt door jeroentje op 07 nov 2010 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 07 nov 2010 22:47 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Goed gedaan!
Is brian velminckx de broer van bjorn vleminckx? Hij ziet er wel hetzelfde uit :)
Wel lekker veel licht daar in doetinchem.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 07 nov 2010 22:51 
Lid
Fotografie

Het is inderdaad Björn. Al die namen ook. Ze zouden ze gewoon nummers moeten geven :D Broeknummers zijn prima, maar zo groot als die van NEC.....

Licht in Doetinchem valt wel mee hoor. Het is niet slecht, maar kan zeker beter. Ongeveer vergelijkbaar met RKC

De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 07 nov 2010 22:55 
Lid
Fotografie

Broeknummers zijn verrekte handig, zeker met een lijstje met de opstelling ernaast.
Bij GA heb je Erik lopen, die weet alle namen zo uit zijn hoofd en dat is toch best handig.

(Ik had je trouwens op msn proberen toe te voegen maar dat is volgens mij niet gelukt)

De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 07 nov 2010 22:57 
Lid
Fotografie

Broeknummers zouden wat mij betreft verplicht mogen worden. Het maakt het echt zoveel makkelijker. Het is met rugnummers gelukt (is niet altijd verplicht geweest) dus waarom niet met broeknummers
Ik ken Erik, aardige jongen. En inderdaad, d'r zijn altijd wel mensen in de buurt die de namen kennen.

(MSN heb ik wel, maar doe ik helemaal niets meer mee, kan wel een jaar geleden zijn dat ik daar heb ingelogd.)

De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 08 nov 2010 00:09 
Lid
Fotografie

Staan er lekker dynamisch en fris op, met helder krakend wit van hun shirts. De eerste vijf uit deze serie spreken mij het meeste aan. Gevechten om de bal, met mooie verbeten gezichten.

De latere uit deze serie spreken me minder aan als beeld, sprankelt net wat minder.

De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 08 nov 2010 09:33 
Lid
Fotografie

Weer een mooie serie :up

De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 10 nov 2010 23:19 
Lid
Fotografie

Eindelijk tijd om even te reageren. het was gewoon ontzettend druk om alles aandachtig door te lezen

Mendel schreef:
Staan er lekker dynamisch en fris op, met helder krakend wit van hun shirts. De eerste vijf uit deze serie spreken mij het meeste aan. Gevechten om de bal, met mooie verbeten gezichten.

De latere uit deze serie spreken me minder aan als beeld, sprankelt net wat minder.

Ik ben wel een beetje gecharmeerd van de laatste twee. De laatste is echt een beeld waar klanten op zitten te wachten (haalde ook o.a. dagblad De Pers van afgelopen maandag) en de een-na-laatste is voor mij wel een verbeelding voor de wedstrijd; Vloet die enigzins arrogant de overwinning afdwingt en Kalezic die het kopje laat hangen

@Dhldhldhl
Dankjewel

De Graafschap - NEC
BerichtGeplaatst: 11 nov 2010 00:15 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Wat een mooie serie!

Erg goede momenten heb je weten vast te leggen. Veel emotie en actie in je foto's.

De foto met Wiljan en die trainer van de Graafschap vind ik de minste uit de serie als foto en sich, is meer een snapshot in mijn ogen (mdat daar de compositie niet klopt voor mijn gevoel en hij zo scheef is) ik snap dat het om het moment gaat en dat je die niet kunt ensceneren.

Foto van Hersi en Schöne vind ik de sterkste, echt heel mooi.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp