Valt wel mee hoor, ik denk dat je je ook misschien wel een beetje vergist in de zeer beperkte scherptediepte door full frame. Er zit wel wat bewegingsonscherpte in maar niet dusdanig dat ik dat met een iets snellere sluitertijd had kunnen oplossen.
Zat hier op 1/800e geloof ik bij iso 800 en f/2.8.
Wil wel graag hoger met mijn sluitertijd maar daar is het omringd door bomen en ze beginnen om 15:00 uur. Houdt in dat er om 16u30 geen reet meer te zien is en op bepaalde plekken op het veld (zoals waar deze foto genomen is) er wel een acceptabele iso te halen is. Ik werk met auto iso met zulke omstandigheden, zet de sluitertijd vast en diafragma wijd open. Heb vorige keer de instellingen vastgezet maar kreeg veel te veel opmerkingen over het wit wat net op het randje zat en soms zelfs erover terwijl 30 meter verder ik tegen de ingestelde limiet van 2000 zat en nog op moest helderen want anders zag je geen gezicht.
En je weet het, niet eigenwijs bedoeld maar ik probeer je de situatie voor te leggen zodat je ook snapt waarom ik zo gehandeld heb

Of dat goed is, is een tweede maar ik had er wel een reden voor dus hihi.