Nagtie schreef:
Je naam doet vermoeden dat je er verstand van hebt!
Zou je bij steppen (gaat zo'n 5 a 10km per uur) ook kiezen voor 1/1000ste?
Nee hoor lijkt enkel zo.
Lees het mijn reply eens goed!
Ik zal mijzelf wel even citeren:
Citaat:
Het onderwerp minimaal bevriezen vind ik voldoende tot 1/1000e sec ( hiermee doel ik niet op auto/motorsport daar wil je juist beweging )
Zou jouw onderwerp geplaatst kunnen worden onder sporten welke uitgeoefend worden in een slecht verlichte hal. Of hebben wij te maken met een "sport" welke op een of andere manier snelheid moet uitstralen en niet statisch moet overkomen!
Om het in "VGZ" taal uit te leggen kies je sluitertijden aan de hand van je onderwerp en bepaal in welke vorm je dynamiek wil.
Aangaande je foto's die zijn in jouw ogen goed, maar heb je weleens soortgelijke foto's van anderen bekeken?
Het zou je sieren om ons niet te vergelijken met mensen met een beperking en meer open te staan voor kritiek zowel opbouwend als terechte complimenten.
In mijn ogen zijn er voldoende verbeterpunten werk daar eerst aan i.p.v ons als kwaaie pier neer te zetten.
Wat betreft het plaatsen van foto's A wees kritisch B neem feedback mee om verder te leren.
Maar blijkbaar weet je alles van fotografie af en zit je niet te wachten op feedback ( tenminste niet de negatieve )
What doesn't kill you makes you stronger leer dus ook om te gaan met opbouwende kritiek.
Je kunt niet de foto maken welke iedereen aanspreek