Goed het gaat dus om het woord allochtoon in een ander topic. Noem mij gek maar de nettiquette dat is het gedrag zoals men dat afgesproken heeft op het net om te voorkomen dat mensen verkeerde interpretaties doen is deze. Als je iets leest waarvan je denkt he dat is agressief of discriminerend, haatdragend Ed. Ga er dan vanuit dat dit NIET zo bedoeld is. Communicatie via internet en geschreven media zijn moeilijk zonder elkaar te zien. Daarom zijn er ook emoticons

die iets zouden kunnen verduidelijken. A. in wilde niet discrimineren. B. zonder navraag hebben jij Peter en Storm al een waardeoordeel en ook als rechter geacteerd en daar dus al een vonnis klaar. Sterker nog wat je leest, een woord welke alleen een beschrijving van de situatie was, werkt blijkbaar als zuur. En dat je dat dan in een ander topic met zijn drieën moet gaan gebruiken zonder PB is wederom eigenrechter spelen. Mocht een moderator problemen hebben met het woord allochtoon of een lid dan kan een PB, verwijdering van het woord of een reactie ook. Geen van dit alles en niemand heeft mij daarover aangeschreven dan jullie drie in het openbaar. Terwijl de blonde moeder blijkbaar wel kan, maar misschien zijn er wel moeders die iemand die iemand beschrijft als blond onacceptabel vinden. Verder neem je veel aan dat ik alles ook van anderen maar moet begrijpen ook in het indirecte. Maar je gaat er dan ook maar vanuit dat dat klopt.
En als ik niet mag schrijven wat ik heb en wat mijn ervaring daarmee is, en blijkbaar, maar dat is een aanname van mij, en excuses daarvoor, wordt dat als bezitterig protserig of opschepperig gezien. Er zijn ook mensen die die gevoelens niet hebben en mij om die info wel vragen om hoe en wat.
Raar is het overigens ook dat ik Jip en Janneke taal moet spreken omdat jullie mij uit de hoogte vinden, maar als ik dan als tegen argument Lts zwakstroom schrijf dan is mijn opmerking veroordelend maar mijn misschien moeilijke woorden gebruik mag wel weggezet worden. Waar is daar de gelijke?
Maar blijkbaar mag ik geen bijdrage leveren met mijn woorden want dat wordt misschien niet begrepen door leden. Mag ik vragen waarom jullie voor die mensen denken te moeten denken?
Ik ben er hier klaar mee maar PB staat open.