Het is 13 mei 2025 01:23

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur IDM 2009 Assen
 IDM 2009 Assen
BerichtGeplaatst: 14 sep 2009 09:57 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Het IDM ( Internationales Deutsches Motormeisterschaft ) streek in het weekend van 21-22 en 23 Augustus neer op de Asser omloop.
Zoals bijna elk evenement op het Asser circuit welke op 2 wielen werd verreden kon het ook bijna niet anders dan dat ik er bij moest zijn.
Voor mij was het de eerste keer dat ik het IDM bezocht, maar persoonlijk een erg mooi groot opgezet kampioenschap.
Naast voor mij een aantal nieuwe motoren ( KTM RC8-R ) was het voor mij ook een uitgelezen kans om eindelijk mijn nieuwe af-s 400mm van Nikon uit te proberen, ondanks de 300mm die ik al had bleek dat een 300mm eigenlijk net te weinig is op het circuit.
En na een "standaard" eerste dag waarbij ik vooral mijn oude stekken aandeed kon ik de 2e dag besteden aan nieuwe plekken op het circuit.
De KTM's waren weergaloos zowel qua uiterlijk als het geluid en ongeveer een even harde zoniet zwaarder geluid als een MotoGP machine.
Ondanks het moeten wennen aan mn nieuwe lens niet geheel ontevreden met de foto's.
Gelukkig voor mij aankomend weekend weer aan de bak met een van de laatste Nederlands kampioenschappen op het Asser circuit voor dit seizoen.

Een van de KTM's welke op de Drentse Heide hun ronden reden.
Deze werd bemand door Kai Borre Andersen eigenlijk zou er een geluidsfragment bij moeten zitten.
Persoonlijk 1 van mijn favorieten als het gaat om uiterlijk en geluid.

Fotografie

Een raceteam welke nog niet zo heel lang actief is in de racesport.
Het team dat racet tegen kanker is een zeer mooi inititatief van de oprichters hiervan, maar net als de ziekte is het in deze sport ook zo dat er soms winnaars zijn en soms verliezer.
Qua inititiatief om dit team op te richten geeft de rijder Bas Winkel eigenijk al aan dat er voor het inzet van dit team een staande ovatie op zijn plaats is.

Fotografie

Een niet zo heel kleurrijke foto, maar een redelijk zwart/wit beeld.
Helaas voor de rijder Matej Smrz verloopt het seizoen ook redelijk kleurloos en vergaat het zijn grotere broer Jakub Smrz in het WK Superbike beter.

Fotografie

Laatst bijgewerkt door Sports-Photography op 14 sep 2009 19:16, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 IDM 2009 Assen
BerichtGeplaatst: 14 sep 2009 10:19 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Super reeks, geweldige scherpte en dan ook nog eens snelheid in de foto's.
Favoriet is nummertje 2, klasse :up

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 IDM 2009 Assen
BerichtGeplaatst: 19 sep 2009 23:41 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Hartstikke mooie serie en de scherpte is super :up :up :up

Profiel op dit foto forum