Als je je bot en onbeschoft behandeld voelt, dan hierbij mijn excuses.
Maar ik haal even wat stukken aan uit jouw reacties
AJL schreef:
terwijl ge misschien pas geboren zijt en maar 1 maand aan fotografie doet, bewijst dat ge niet kunt met mensen omgaan.
Je trekt hier een conclussie waarvan je totaal niet weet of deze waar is.
AJL schreef:
Laat uw topfoto's van sport maar eens zien. Nog niet teveel gezien van sporttopfoto's van jou.
...
dan moet ge eerst nog zelf bewijzen dat ge in dezelfde omstandheden beter kunt.
Je hebt je huiswerk kennelijk niet gedaan, want volgens mij ben je dus niet bekend met mijn werk.
AJL schreef:
Bovendien heb ik de bal niet erin geshopt.
Dat zeg ik toch ook nergens. Ik zeg dat als IK het doe bij mijn voetbalfoto's, als voorbeeld.
AJL schreef:
Ik ken een kunstenaar die allerlei voorwerpen gaat fotograferen (zoals mannequinpoppen in de etalages) en die allemaal shopt in één foto....
Maar dat is een andere discipline. Veel fotowerk is misschien heel erg maar er zijn gebieden van de fotografie waarin bewerken in strijd is met de integriteit
AJL schreef:
Het kan zijn dat ge een sportfoto beter vind met allemaal publiek rond, dat is uw recht maar dat wilt niet zeggen dat dit een wetenschap is waar onmiskenbaar NIET vanaf kan geweken worden.
Zeg ik ook niet, maar nu lijkt het erop alsof het racket 'custom-build' is en ze een afbeelding op haar racket heeft. Het is gewoon niet natuurlijk
AJL schreef:
Mij verwijten dat ik moet leren het licht van de zaal te beheersen, ...flauwe grapjas dat ge zijt.
Wat ik bedoel is dat je een dusdanige controle over je apparatuur krijgt dat je gewoon scherpe resultaten neer kunt zetten
AJL schreef:
Trouwens de update heb ik aan mijn fotoleraar (=beroepsfotograaf) laten zien en die zei dat :"... het een prima sportfoto " was waar alles goed zat.
Dan wordt het misschien tijd dat de leraar terug naar school gaat. Wanneer ik een dergelijke foto op een redactie inlever wordt er niets meegedaan en verdwijnt dit in een prullenbak. Is misschien erg hard, maar zo gaan die zaken
AJL schreef:
Ge kunt niet mensen aanmoedigen en raad geven, maar alleen afbreken op de grond terwijl ge het niet bij het rechte eind hebt.
Ook hier kijk je niet verder dan je neus lang is en doe je je huiswerk dus niet goed, want ik voorzie hier wel degelijk topics van advies
AJL schreef:
Ik heb u toch gezegd dat ge niet met mensen kunt omgaan.
En dan ben ik onbeschoft?