Lordpretender schreef:
:up leuk een ijslander , ik ben benieuwd naar de Tolt en Telgang foto's
Idd mogen de foto's wat scherper , maar verder leuke foto's

Dat zal wel lastig worden, in deze baan kun je het paard niet van de zijkant nemen, omdat het hek er dan voor zit.
Bij f3 zie je duidelijk de heffing bij de tölt, weet niet of je dat gezien had.
momentum60 schreef:
Ik zie dat je bij een paar opnames nog wel wat met de sluitertijd en diafragma had kunnen spelen.
Weet niet precies wat je bedoeling is met deze opnames maar ik mis spanning en composities is de foto's.
Heb geen ervaring met paarden maar ik neem aan dat je fotografisch gezien wel wat extras in de opnames wil hebben en dat mis ik.
Ik heb deze foto's gemaakt om te oefenen. Ik begrijp als je geen interesse in ijslanders hebt, dat de spanning en compo je niet veel boeien...
Op dit moment wil ik eigenlijk niets extra's in de foto's omdat het puur nog oefenen is.
Voor alle die hun mening gegeven hebben:
Ik zou ook graag precies willen weten wat jullie bedoelen. Sommige schrijven bijvoorbeeld dat er foto's tussen zitten met te weinig scherpte, welke zijn dat dan?
Ik vind zelf f3 best aardig gelukt, maar wat vinden jullie dan van deze foto. Ik wil hier alleen maar van leren, dus eerlijkheid is erg van belang. Wat is er niet goed gegaan, en wat juist wel? Graag zou ik dus wat meer details in de reacties terug willen lezen...