Afgelopen 2de paasdag zijn we naar Assen afgereist. Mijn neefje , Sjoerd van Buiten, mocht weer rijden in de Supermono. De wedstrijd was erg spannend!..vooral vlak voor de finish.
Hier een stukje van zijn site:
"Maandag werd de wedstrijd verreden, de start van Sjoerd was goed en hij ging als eerste de eerste bocht in. Daarna was het Stefan Meiners die de leiding overnam en in de ronden daarna een klein gaatje wist te slaan. Sjoerd bleef op de 2e plaats rijden met Michel Campen in zijn achterwiel. Na ongeveer 7 ronden werd het gaatje naar de leider Stefan Meiners steeds kleiner en met nog 3 ronden te gaan kon Sjoerd de leiding overnemen in de nieuwe Ruskenhoek. Sjoerd kon de leiding houden tot in de laatste ronde, daar maakte hij een foutje bij het ingaan van de Ramshoek waardoor Stefan en Michel voorbij kwamen. Bij het uitkomen van de GT kwamen de 3 coureurs naast elkaar en was het een close finish. Michel Campen finishte als eerste, Sjoerd als 2e en Stefan Meiners als 3e en dit allemaal binnen 0.06 sec!"Aan het einde van de dag had ik zo'n 300 foto's dus het uitzoeken kon beginnen...
Ik heb eerst de foto's van Sjoerd uitgezocht zodat die zo snel mogelijk naar hem verstuurd konden worden. De rest van de foto's moet ik nog bewerken dus die zet ik later misschien wel op het forum.
Hier een foto van Sjoerd.

Ben benieuwt wat jullie er van vinden.

p.s. ik krijg op dit moment het niet voor elkaar om een grotere foto te plaatsen.