Het is 26 jul 2025 02:17

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Paasrace Supermono 2010
 Paasrace Supermono 2010
BerichtGeplaatst: 09 apr 2010 15:11 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Afgelopen 2de paasdag zijn we naar Assen afgereist. Mijn neefje , Sjoerd van Buiten, mocht weer rijden in de Supermono. De wedstrijd was erg spannend!..vooral vlak voor de finish. :jump

Hier een stukje van zijn site:

"Maandag werd de wedstrijd verreden, de start van Sjoerd was goed en hij ging als eerste de eerste bocht in. Daarna was het Stefan Meiners die de leiding overnam en in de ronden daarna een klein gaatje wist te slaan. Sjoerd bleef op de 2e plaats rijden met Michel Campen in zijn achterwiel. Na ongeveer 7 ronden werd het gaatje naar de leider Stefan Meiners steeds kleiner en met nog 3 ronden te gaan kon Sjoerd de leiding overnemen in de nieuwe Ruskenhoek. Sjoerd kon de leiding houden tot in de laatste ronde, daar maakte hij een foutje bij het ingaan van de Ramshoek waardoor Stefan en Michel voorbij kwamen. Bij het uitkomen van de GT kwamen de 3 coureurs naast elkaar en was het een close finish. Michel Campen finishte als eerste, Sjoerd als 2e en Stefan Meiners als 3e en dit allemaal binnen 0.06 sec!"

Aan het einde van de dag had ik zo'n 300 foto's dus het uitzoeken kon beginnen... :shock
Ik heb eerst de foto's van Sjoerd uitgezocht zodat die zo snel mogelijk naar hem verstuurd konden worden. De rest van de foto's moet ik nog bewerken dus die zet ik later misschien wel op het forum.

Hier een foto van Sjoerd.

Fotografie

Ben benieuwt wat jullie er van vinden. :)

p.s. ik krijg op dit moment het niet voor elkaar om een grotere foto te plaatsen. :blush

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Paasrace Supermono 2010
BerichtGeplaatst: 09 apr 2010 20:44 
Lid

Geslacht: Man
Ik was zelf ook op het circuit en zal nog enkele foto's plaatsen.
Aangaande jouw foto het weer was wisselend bewolkt, motregen, zon etc,etc. Op sneeuw na hebben we bijna alles gehad.
Jouw foto waarvan ik vermoed dat deze in de Ramshoek ( snelle linkerbocht voor de GT bocht voor start/finish ) ik zie wat ruis wat op zich niet eens zo storend is voor de rest weinig aan te merken, mocht je de volgende keer in Assen wezen zou je ook leuke foto's kunnen maken in De Bult ( voorbij stekkenwal vlak voor mandeveen/duikersloot )

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Paasrace Supermono 2010
BerichtGeplaatst: 09 apr 2010 21:31 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Sports-Photography schreef:
Ik was zelf ook op het circuit en zal nog enkele foto's plaatsen.
Aangaande jouw foto het weer was wisselend bewolkt, motregen, zon etc,etc. Op sneeuw na hebben we bijna alles gehad.
Jouw foto waarvan ik vermoed dat deze in de Ramshoek ( snelle linkerbocht voor de GT bocht voor start/finish ) ik zie wat ruis wat op zich niet eens zo storend is voor de rest weinig aan te merken, mocht je de volgende keer in Assen wezen zou je ook leuke foto's kunnen maken in De Bult ( voorbij stekkenwal vlak voor mandeveen/duikersloot )

Bedankt voor je reactie!

Ik zal de volgende keer eens naar De Bult gaan.. kijken of het me daar ook lukt om goede foto's te maken. :up

Paasrace Supermono 2010
BerichtGeplaatst: 09 apr 2010 21:53 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Foto ziet er goed uit. Als ik het goed zie, heb je deze gepand. Mooi plaatje :up

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp