Replay schreef:
Hoi luitjes,
Dank voor jullie positieve reacties. Het is duidelijk dat iedereen een andere mening/voorkeur voor een bepaalde foto heeft. Het is natuurlijk maar een kleine selectie van een lang weekend.
@ Robjee: Foto 5 is inderdaad anders dan men normaal doet in de bocht. Maar daar had ik er al veel van en ga dan wat experimenteren. Maar zoals je zelf al zei, je moet er van houden.
@ Say Cheese: Ik speel veel met de sluitertijden en wil graag nét iets anders dan iemand anders doet.
Anders hebben we allemaal het zelfde plaatje. Bedankt.
@ Sports-Photography: Ik heb even naar het origineel van foto 6 gekeken en die heeft ook al een vreemde uitstraling. Alle foto's van die Ferrari die ingeflitst zijn trouwens. Misschien wordt het nog extra versterkt door het uploaden want de verscherping is nihil. ??
Zaterdag en zondag ben ik inderdaad op Assen. Maar ik ben er voor de Dutch Supercar Challenge en jij zal wel bij de motoren langs de baan staan. Je zal mijn gele brommertje vast wel een keer voorbij zien komen.
Zou best kunnen dat het door het uploaden komt wellicht compressie?
Voor 2 klasses motorracen ( Dutch Superbikes en Dutch Supersport ) kom ik eigenlijk niet zal ook wat auto's gaan platen

weer eens wat anders het is alleen jammer dat je tijdens de autoraces enkel achter de vangrail mag. Ik weet nog een stekje waar je leuke achterkanten kan fotograferen.
Ik houd je brommer wel in de gaten wellicht babbelen we nog even