Het is 28 apr 2024 07:43


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Met al dat geweld van Ronald
 Met al dat geweld van Ronald
BerichtGeplaatst: 06 maart 2011 22:00 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1554
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Wordt het tijd dat ik voor nog meer voetbalgeweld zorg. Tijd dat we Photodrome eens overspoelen met de belangrijkste bijzaak van dit land.

Ik had zelf maar drie wedstrijden in de afgelopen vier dagen, genoeg om ruim 600 km te rijden.
Ach ja.

We begonnen donderdag met de halve finale van de KNVB-beker. RKC uit bij Ajax. 5-1 voor Ajax; zoals verwacht had RKC niets in de melk te roeren.
Fotografie
Op de foto geeft Robert Braber een duwtje in de rug van Miralem Sulejmani. Sulejmani gaat neer en Ajax krijgt een penalty

Vrijdag naar Doetinchem; De Graafschap tegen hekkesluiter Willem II
Fotografie
Bas Nijhuis floot de wedstrijd, altijd een garantie voor veel kaarten en rare beslissingen. Willem II-aanvoerder is op de foto met Nijhuis in 'overleg' na zo'n aparte beslissing.

En vanmiddag eindelijk weer eens een wedstrijd bij daglicht gehad; FC Dordrecht - RKC Waalwijk
Fotografie
Niet geheel terecht, maar RKC won. Aaron Mijers was één van de opvallendste spelers, hier zoekt hij een andere speler terwijl Shayron Curiel zijn handen opsteekt omdat hij het ook niet weet :)


Laatst bijgewerkt door jeroentje op 07 maart 2011 12:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Met al dat geweld van Ronald
BerichtGeplaatst: 06 maart 2011 22:10 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1672
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
3 nette platen, waar ik ga voor het moment van de eerste..! :upc


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Met al dat geweld van Ronald
BerichtGeplaatst: 07 maart 2011 11:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1554
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Dank voor het compliment. Het blijft natuurlijk altijd wel leuk om zo'n moment in de wedstrijd te hebben. D'r stond er eentje van die overtreding hier in de krant, maar dan wel van de andere kant. Dan vind ik deze toch stukken beter


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed