Het is 12 mei 2025 18:40

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur ONK Wegrace.....Een nieuw seizoen en een nieuw project.
 ONK Wegrace.....Een nieuw seizoen en een nieuw project.
BerichtGeplaatst: 04 apr 2011 21:46 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Aan het einde van het seizoen ben ik eigenlijk al bezig met het nieuwe seizoen.
Wat kan ik na een volledig seizoen te hebben gefotografeerd veranderen om een beter beeld te maken, wat kan ik doen om mij te onderscheiden van de collega fotografen, wat kan ik verbeteren wat tijdens het seizoen niet is verbeterd.
Welk beeld is interessant genoeg, niet alleen voor mij maar ook voor de teams om mogelijk te gaan samenwerken en iets neer te zetten waar een ander niet zo snel bij na denkt.....
Afgelopen weekend was de aftrap van het Nederlandse wegrace seizoen.
Alles was tot in de puntjes geregeld van mijn kant, wat teams bereid gevonden maar op het moment supreme veel afzeggingen.
Onderstaan een paar foto's van een geregelde shoot met het Team art of racing....mijn eerste strobist uitstapje, wennen, heel erg wennen

1.

Fotografie

2.

Fotografie

3.

Fotografie

4.

Fotografie

5.

Fotografie

6.

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 ONK Wegrace.....Een nieuw seizoen en een nieuw project.
BerichtGeplaatst: 04 apr 2011 21:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Als ik dan zo vrij mag zijn, dan zou het van mij wel wat scherper mogen zijn, vooral de latere foto's met berijder en teamleden. Vind ik de achtergrond op rare plekken uit het hoofd komen en een te grote scherpte diepte waardoor de tribune mee doet en dus afleid. Verder vind ik het flitslicht te scherp waardoor het onderwerp erg geflits overkomt en de achtergrond te donker wordt. Dus met iets meer omgevingslicht en wat minder hard flitslicht had je dus invullicht gehad of minder flitserig over gekomen. Maar dat zijn fotografische opmerkingen. De mensen die op de foto's staan zullen er misschien best tevreden mee zijn.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp