Dank je Flash voor je uitgebreide reactie....
Ben zelf wel tevreden met deze serie. Met de ragscherpe actiefotografie kan ik toch niet meekomen en zou niets toevoegen. Vind ze vaak wel standaard en voegen mi fotografisch inhoudelijk niet zoveel toe.
Daarom voor mij liever dit soort "straatfotografie" op de track.
Foto 1: Mocht van een man voor mij een foto maken van een pitsstop maar ik zei laat maar, deze vent is veel interessanter!. Klein mannetje met een groot ego, zo stond hij er ook. Maar die bril maakt het af. Was een spanjaard geloof ik... Dit zijn wel mijn soort opnames....
foto 2: de coureur was voor mij niet het onderwerp, maar het meisje..... Vrouwen toch nog steeds meer een pitspoes dan een techneut.... Heb er nog een waarbij ze lacht....
foto3: Tsja, die van de ragscherpe actiefoto's....
foto 4: een toevalstreffer maar voor mij is ie zeer gelukt door de pose en houding van de dames binnen een kader van mannelijke toeschouwers. Opgemaakt en opgetut.....en denk aan de oortjes...
Vind de scene leuk,
foto 5 vind ik geslaagd omdat de figuranten precies zo lijken te zijn als ik altijd denk dat ze zijn. Heb altijd het idee dat die baan marshalls wat boerige types zijn die voor een krat bier een dagje langs de baan mogen staan.....
foto 6 spreekt voor zich
foto 7: alleen de winnaar telt, nr zoveel komt niet in beeld. Dus waarom de verliezer scherp in beeld, het is mij meer symbolisch bedoeld....