Het is 23 mei 2025 22:22

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Fierljeppen
 Fierljeppen
BerichtGeplaatst: 07 aug 2012 08:58 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Vorig jaar ben ik eens een kijkje gaan nemen bij het NK Fierljeppen in Lintschoten. Het was niet zo eenvoudig om dit vast te leggen, als fotograaf kon je niet vrij bewegen over het terrein. Een groot gedeelte was terecht afgezet voor de springers. Gevolg daarvan was dat je de springers alleen van voren kunt vastleggen. Niet zo makkelijk dus. Dit is wat ik ervan gebakken heb......

Ik heb naast een aantal foto's genoten van dit evenement. Het is een aanrader voor iedereen om eens een kijkje te nemen bij een wedstrijd. De sfeer is ontzettende gemoedelijk en ouderwets gezellig. Neem wel een krukje mee, want als het regent springen ze niet en wachten ze totdat de bui over is. Ik heb daar zo'n vier uur op een stoel onder een plu gezeten met af en toe een droog moment....

1.
Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Fierljeppen
BerichtGeplaatst: 07 aug 2012 10:12 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Gebakken, nou keurig baksel dus. Juist deze positie voegt volgens ij veel toe. F1 prachtig vrij in de lucht. Van ale foto's straalt de inspanning af. Bij F 5 lijkt de spinger welte lopen dor de lucht. Misschien jammer van de achtegrond, maar het voegt ok veel toe.F1 en F3 passen het beste bij elkaar en zijn voor mij de beste platen. Moie indeling. Gewoon sterke foto's! :up :super Goed gedaan.

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Fierljeppen
BerichtGeplaatst: 07 aug 2012 10:55 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
De schansen van Lintschoten grenzen aan een woonwijk. Sommige bewoners kunnen vanuit hun slaapkamerraam de springers volgen. Voor mij was het in sommige opnames niet mogelijk om de springers vrij te houden van de huizen. Anderzijds voegt het iets toe, de springers klimmen ontzettend hoog in de polsstok, je moet het maar durven!

Fierljeppen
BerichtGeplaatst: 07 aug 2012 14:25 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

Geslacht: Man
Vind het een mooie serie.
De vierde en vijfde spreken het meest voor mij omdat de achtergrond context geeft aan het beeld.

Zou het ook leuk vinden als je aan het verzoek zou voldoen om je voor te stellen.

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp