Erik bedankt dat je wilde kijken en waarom je niets ziet weet ik niet.
Art ook bedankt voor je reactie.
Als ik met het team op stap ga, meestal wedstrijden dan is mijn uitgangspunt om de wedstrijd te registreren en dat te doen met zoveel mogelijk mooie platen. Dit is zo wie zo niet echt makkelijk daar het een snel spelletje is en een heleboel dingen niet echt in de hand hebt. Licht,achtergrond en de eventuele acties. Die verschillen ook per wedstrijd.
Citaat:
Foto 1; de trainer wordt op een vervelende manier aangesneden en heeft daarbij ook nog zijn mond open. Veel ruimte boven hem. Mss had je dichtbij moeten zijn of het moment moeten pakken dat hij zijn pupillen toeschreeuwt, zodat er iets van spanning in de opname komt?
Ik vond het zelf een mooie foto van de trainer en vraag me af na jouw reactie of je iemand niet mag/kan platen met zijn mond open. Het vervelende aansnijden is denk ik persoonlijk. Het kan misschien ook anders maar ik vind dit niet lelijk.
Citaat:
Foto 2; is de beste van de drie, maar zeker geen topper. Het is een 'statisch beeld' waarbij de zwarte erg dicht gelopen zijn.
Volgens mij zie ik nog genoeg tekening in het zwart, daarbij is het een glad jack. Misschien dat het daar door komt. Jij vind het statisch. Misschien komt dat omdat je niets met de persoon hebt. Ik was erbij en dat scheelt misschien ook. Ik heb het ervaren als een trainer die bezig was met zijn groep en ook enthousiast de bal tegen hield en weer terug in het spel bracht.
Citaat:
Foto 3; snap-shot.
Ben ik met je eens. Maar gaf goed weer wat voor weer het was.
Op je laatste vraag heb ik hierboven al uitleg gegeven. Ik vind het een mooie houding van een trainer die met zijn groep bezig is. Kwalitatief vind ik het ook een mooi plaatje.