Nog niet zo lang lid op het forum, en post ook niet zoveel foto's op het forum. Maar kom, laat ik er eens iets aan doen. En laat ik er ook meteen een verhaaltje bij maken.
Vanavond naar Eindhoven geweest
Ik had het vanavond natuurlijk weer niet zo mooi getroffen. Het was namelijk weer eens donker. Da's helaas wel vaker op de vrijdagavonden. Maar ik twijffelde voor de wedstrijd al of ik me dik moest aankleden. Toch besloten om zonder extra paar sokken en winterbroek te fotograferen, en ik moet zeggen het was te doen. Was dan ook het enige pluspuntje aan de avond. RKC heeft vandaag alles weer eens laten liggen wat ze konden laten liggen. Behalve één ding: nog steeds pas één wedstrijd verloren dit seizoen. De kenners onder u weten het dus al wel.
Inderdaad, een gelijkspel. En wel tegen FC Eindhoven, wat vorige week nog met 7-1 van FC Den Bosch verloor.
Ook hebben ze, door niet te winnen, de periodetitel verspeeld. Top Oss verloor namelijk uit bij RBC en bij winst van RKC had het een periode voor de Waalwijkers betekend.
Zo, bent u ook even bijgekletst, zal ik ook laten zien dat het ook op de foto is gezet. In chronolgische volgorde:
1

1/500 - f/2.8 - ISO 3200
2 Jongsma gaat neer

1/500 - f/3.2 - ISO 3200
3

1/500 - f/3.2 - ISO 3200
4 Benschop baalt

1/500 - f/2.8 - ISO 2500
5 Schitterende omhaal van Jongsma

1/500 - f/2.8 - ISO 2500
6 - Varela mist een gouden kans

1/500 - f/2.8 - ISO 2500
Het licht in Eindhoven viel me niet tegen. Maar ja, het blijft Eindhoven. Dus als daar het licht uitgaat, dan is het triest gesteld. Het heet ook niet voor niets de Lichtstad en dat mag ook wel met een bedrijf als Philips.
Ook de voorzieningen voor de pers waren uitstekend. Kopje koffie vooraf. MET lekkere cake en paaseieren. In de rust stond de koffie alweer klaar. Eveneens met cake en nieuwe eieren.
En na de wedstrijd hoefde je in tegenstelling tot Haarlem, niet te betalen voor je tweede consumptie.
Ook was er het oer-hollandse Kaas en Worst. Kreeg toch een beetje FC Zwolle neigingen