Fotosmurf schreef:
ik ga voor de 1e plaat.
De 1e lijkt mij scherper maar staat wat centraal.
Mag ik je helpen bij je zoektocht.
Ik heb totaal geen ervaring met wielrennen en weet ook niet de situatie met een training maar lijkt losser als met een wedstrijd.
als ik foto1 bekijk zou ik zelf meer doorgelopen zijn door de bocht en laag gaan zitten. Dan kan je ze mooi vanaf een laag standpunt pakken als ze door de bocht komen, lijkt mij mooi.

Goed idee, alleen weet ik niet of het haalbaar is. Wanneer ze de bocht in gaan pakken ze het hoogste punt en komen van "als het goed is" langs het randje er weer uit. En daar zit een probleem voor mij, het gras is ongeveer 50 cm hoog, waardoor een echt laag standpunt op dit moment niet mogelijk is. Dan zou ik me bezig houden met macro in plaats van sport. Het is wel een idee om dit te doen als de maaiers zijn geweest.
En ander probleem is dat veel kinderen nog niet goed de bocht aankunnen snijden. Ik kan dan niet inschatten waar ze komen om ze vast te leggen. Wanneer ze teveel uitwaaieren heb ik te maken met een nogal onrustige achtergrond van lelijke gebouwen en dat wil ik ook niet.
Het wat is dus toch het gras is gekortwiekt!