Nuelle schreef:
Je moet wel lezen wat ik schrijf en dingen niet uit zijn context halen. Net als op TV of in roddelbladen. Verteld iemand een heel verhaal, knippen ze het laatste stukje eruit dat zou je dan gezegd hebben.
Ik leg duidelijk uit waarom dit een goeie foto is. Of voorgaande tekst is op jou scherm weggevallen of je geeft ergens een draai aan die er echt niet in zat. Ik kan het bovendien niet waarderen dat er op deze manier woorden in de mond gelegd worden.
Even recht zetten voordat Hans of andere leden nu op het verkeerde been raken:
Ik vind dit een goeie foto en Hans een goede fotograaf! Sorry Hans als dit nu anders over komt! Niet mijn woorden!
Verder kan ik je beredenering die jij maakt van mijn toch heldere comment totaal niet volgen. En dat ligt niet aan mij of mijn intellect. Ik zeg dat er meteen even bij voordat hier ook een andere invulling aan gegeven wordt
O ja, no hard feelings. Just to the point. Iedereen kan zich vergissen en iets verkeerd interpreteren. Tis een forum en je leest het geschreven woord. Vanuit je eigen referentiekader. En zoals weer blijkt; die kan heel erg verschillen per persoon. (ik kom vaak pitterig over dan bedoeld, zoals nu waarschijnlijk

)
1. Hans en jij zijn beide goede fotografen, maar ik vind deze foto van Hans een stuk minder.
2. Ik twijfel niet aan je intellect en ik begrijp niet waarom je denkt dat ik daaraan zou twijfelen. Daar heb ik totaal geen zinspeling op gemaakt.
3. Je zegt zelf dat je vanuit het kader dat Hans een goede fotograaf is de foto beoordeelt. Voordat je dat zegt geef je inderdaad een aantal argumenten waarom je het een goede foto vindt, maar dat is, zoals je zelf daarna zegt, vanuit dat perspectief. Ik denk niet dat ik jouw woorden uit het verband heb gerukt. Ik lees alleen wat er staat. Ik herhaal alleen jou argumenten voor een goede foto niet omdat ik ze ook niet echt begrijp.
4. Ik leg jou geen woorden in de mond, je typt het zelf.
Maar wanneer ik het verkeerd heb begrepen, dan excuses, het zal aan mijn intellect liggen. Ik zal me wel even van commentaar onthouden.