Bedankt allemaal voor de reactie's
[quote="jeroentje"]De eerste foto is een mooie binnenkomer.
Maar daarna verval je mijns inziens toch een beetje in 'veel van hetzelfde'. Overzichtjes en close-ups van voorbij rijdende auto's. Pas daar een beetje mee op en probeer gevarieerd te zijn.quote]
Als ik zo mijn cf kaartje door spit dan kreeg ikzelf ook al het idee dat ze een beetje van het zelfde waren. Maar op dit moment zou ik even niet weten hoe ik dat dan anders had kunnen doen.
Langs de baan was het zo druk dat ik maar op 1 plekje kon staan en die moest ik dan ook behouden want anders stond ik weer helemaal achteraan.
Toen ik eerst, bijna, alle auto's vol(zijkant of voorkant) in de foto had genomen ging ik over naar alleen de cockpit/coureur..wat ook een vak apart is want die auto's gaan snel voorbij

. Daarna was mijn fantasie een beetje op
Hoe en wat had ik nog meer voor optie's gehad, qua variatie's? Normaal heb ik altijd wel een beeld van hoe ik de foto wil hebben maar bij deze dag niet echt.
Dit was ook de 1ste keer dat ik autorace heb gefotografeerd. Met motor's kan ik me tot heden beter varieren maar dat komt misschien omdat ik dat vaker heb gedaan.
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven