Nuelle schreef:
filipo schreef:
Je hebt een eigen website en dus ruimte op een server. Heb je niet de mogelijkheid om een extra mapje te creëren op je webruimte en via FTP daarin foto's te uploaden zodat je daar naar kan linken (en er dus zeker niets aan de kwaliteit verandert) ? Dan heb je alles volledig zelf in de hand.
Dan heb je zelfs bvb geen dropbox of andere diensten nodig om bvb grote bestanden naar iemand door te sturen. Je kan alles op je eigen webruimte stockeren en gewoon de juiste link doorsturen.
Ik heb mijn website al jaren via Wix. Makkelijk en snel. Maar ik geloof niet dat het mogelijk is via Wix te uploaden naar fora. Tenzij jij hier meer over weet?
Of misschien via Starthosting. Waar ik mijn domeinnaam heb. Heet nu Yourhosting geloof ik. Maar dit is de meest onoverzichtelijke en klantonvriendelijke site die ik ken. Super spijt dat ik hem hier genomen heb...
Ik ken geen van beide maar als ik het zo even vlug bekijk biedt Wix (momenteel) helaas geen FTP-ondersteuning
https://support.wix.com/en/article/request-ftp-serviceen dus dan stopt het verhaal...

Het is wel evt mogelijk om de URL van een afbeelding op je website terug te vinden en dus (in principe) van rechtstreeks te linken naar die afbeelding (ipv te passeren via imgur).