Het is 16 apr 2024 06:07

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Powerwoman
 Powerwoman
BerichtGeplaatst: 23 nov 2017 12:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1356
Woonplaats: Gent
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Dank je wel Ahum :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Powerwoman
BerichtGeplaatst: 23 nov 2017 17:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8778
Woonplaats: Apeldoorn
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Update vind ik echt super. :up

Over scherpte heb ik net een leuk filmpje gepost.
Loepzuiver is niet altijd nodig. ;)

viewtopic.php?f=12&t=94658


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Powerwoman
BerichtGeplaatst: 23 nov 2017 19:28 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 11367
Woonplaats: Opdorp (be)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Een zeer fraai belicht portret :super


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Powerwoman
BerichtGeplaatst: 24 nov 2017 10:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Petje af! Niet alleen om de foto maar ook om hoe jij omgaat met de tips die gegeven worden! Dat is niet altijd makkelijk en daar moet je je eigen weg in vinden. Soms krijg je tips waar je niks aan hebt en soms krijg je ze waar je mee verder kunt. De kunst is er de juiste uit te halen waarmee je kunt groeien.
Voor mijzelf geldt dat ik stop met tips geven op topics wanneer je ziet dat er weinig mee gedaan wordt. :blush
Dus vandaar dat ik :chapeau zeg voor hoe jij deze foto hier nu neerzet!

Knappe plaat waarbij mijn voorkeur zonder twijfel naar de eerste gaat. Mooi licht!! De tweede is voor mij iets teveel in you face en haalt het mistieke weg. Hoe je met de schaduwen gewerkt hebt zie je het krachtigst terug in de eerste. Je zou ietsje kunnen croppen van bovenaf om het gevoel van een hoog voorhoofd iets te reduceren maar that's it.
Wat mij wel opvalt maar waar ik de vinger niet direct op kan leggen zijn de ogen. Schitterend! Ik vermoed dat je het rechter oog iets hebt opgelicht? Want de schaduw komt van rechts en toch is dit oog in verhouding lichter dan het oog wat belicht wordt. Of het is de make up. Haar ooglid oogt een stuk witter. Dat kijkt raar in samenspel met het gebruikte licht. Het rechter oog valt iets buiten de scherpte. Dat geeft totaal niet met deze plaat. Maar door het op te lichten wordt de aandacht er opeens op gelegd. Als je de witte ooglid rand iets donkerder maakt oogt het natuurlijker denk ik.

Top foto!! :super


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Powerwoman
BerichtGeplaatst: 24 nov 2017 13:24 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1356
Woonplaats: Gent
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Bedankt iedereen :)

Dank je wel Nuelle voor jou mooie commentaar :)
Daarom vind ik het zo leuk om hier mijn foto's te plaatsen, de opbouwende kritiek en tips die ik krijg neem met plezier mee om nog betere foto's te bekomen.
Aan de ogen heb ik bij deze foto niets gedaan. Ik heb enkel de huid een beetje egaler gemaakt.
En hier en daar de belichting nog wat bijgestuurd. Maar geen oog bij belicht ofzo.

:)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed