Ik weet niet op wat voor monitor jullie kijken, maar uitgebrande plekken zie ik in het pak niet hoor. Enkel bij de foto linksonder heb ik wat dat betreft twijfels. Hetgeen wat wél is uitgebrand is het montuur van de bril. Maar gezien die reflecterend is weet ik niet of dat goed had kunnen voorkomen met de flits op de camera. Ze zijn allemaal wel iets overbelicht wellicht, maar zéker niet uitgebrand. Ook lijkt dit pak van een reflecterende stof wat alles niet makkelijker maakt (pak is ook helemaal niet wit)...denk dat de belichting uiteindelijk zo goed zit als in deze situatie, met deze apparatuur mogelijk is.
Door de collage zijn de foto's moeilijk te beoordelen (klein formaat per foto), ze zijn niet slecht, maar ook niet erg spectaculair. Denk dat ze hun doel prima dienen. Belichting wat vlakjes, met name bij de eerste drie.
Maar als je dit meer gaat bekijken als een "reportage" dan als "art" dan is dat allemaal niet zo'n probleem en zijn ze in opzet meer dan geslaagd.
edit: het rechterdeel van no 2. vind ik de beste....als je de knie er even afcropt