tja,... zwangerschap,.. Weet je, "standaard foto's/poses" zijn niet voor niets standaard. Dat betekend dat ze over het algemeen bij het grote publiek goed in de smaak vallen.
Ik ben dan ook van mening dat je deze poses gewoonweg
moet schieten, want dit is over het algemeen wat de dames verwachten bij hun idee van een zwangerschapsshoot

De achtergronden op de foto's hebben wel veel licht mee gevangen Gemini. Als je ze iets verder vd achtergrond af zou halen zou dat minder zijn,... óf mocht je de ruimte niet hebben dan kun je je achtergrond "flaggen" dmv schotjes tussen het licht en de achtergrond.
Wél moet je dan opletten dat je ook een lichtje van achterlaat komen als haarlichtje/rimlight zodat het model weer los komt vd achtergrond. (zeker bij zwarte kledij).
Foto #2, kan ik hier op deze monitor iig geen hotspots bekennen,.. maar hij zit op het randje Gemini

Wel even li-achter de poetsdoek er overheen halen

Denk dat het einde vd achtergrond is/was, maar weet dat niet zeker.
Algemeen, kan ik wel goed zien (althans dat hoop ik

) dat je met papier werkt (achtergrond)
Een simpel en erg effectieve methode om de "kreukels" te laten verdwijnen is:
Met je lasso om buitenom het model heen (redelijk ruim), dan doezelen/feather van zo'n 8px op full res. Vervolgens je selectie omkeren (CTRL+Shift+i) en die selectie naar een nw laag (CTRL+j).
Dan even een flinke (Gaussian)blur over die nieuwe laag, en indien nodig eventjes de "spill" wat misschien nét over het model valt door de blur weghalen dmv óf de gum,.. maar gezien dat eigenlijk vloeken in de kerk is (gum in Ps = destructief) kun je het ook dmv een maskertje op de laag te leggen en het dan vervolgens weg te brushen,..
Klinkt lang, maar is echt maar 2 tellen werk