Henry schreef:
Geweldig op de foto gezet

,,,en daarbij ook nog eens mooi belicht.
1 flitsertje of een hele opstelling?
Helemaal zonder flits. Nu moet je weten dat de voorzijde van de groep wordt aangelicht door een daglicht. Het restaurant is gebouwd in een oude garage zoals je in Amsterdam wel meer hebt. Op de begane grond was een garage. Achter waar de keuken is geplaatst is het magazijn geweest. Het daglicht is boven de plaats waar de hefbrug stond. Dus dat dus het effect dat je hier ziet. Het daglicht valt van boven door zogenaamd gewapend glas, mooi op de groep. In de keuken kunstlicht. En ja, jammer van die ketting. We hebben nog even overwogen die infrarood verwarming voor de gerechten weg te halen. Maar ja, dan wordt het ook weer onnatuurlijk. En hoe erg is het dat iemand voor een klein gedeelte achter de ketting zit. Ik had ook nog een plaat met het mes beter in beeld. Dus de platte zijde. Ik ga de plaat overdoen en kijken wat dat weer oplevert. In ieder geval veel kleine puntjes om te verbeteren. Ik heb 15 foto's genomen, en hier was iedereen gericht op de camera. Want inderdaad, wat zij mensen snel afgeleid.
Even de exif: 1/160 sec bij F?1.8 iso 500 85 mm