Het is 29 jul 2025 20:50

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Tessa
 Tessa
BerichtGeplaatst: 05 sep 2011 12:33 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Frans schreef:
niets in de foto geeft me een snelle aanwijzing dat het model voor een raam staat. ook de houten lijst/balk onderin niet.
op dat moment geven het licht in achter-en voorgrond en het schijnbaar niet overeenkomend perspectief (model ongeveer op jouw ooghoogte en achtergrond lager) een wat vervreemdend effect.
een duidelijker hint voor het raam zijn van het raam zou in een klap alle gevoel van niet kloppen weggenomen hebben.

ik had toch algezegd dat je een mooi model in een mooie omgeving hebt gesitueerd.

Mee eens!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Tessa
BerichtGeplaatst: 05 sep 2011 19:32 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Goed !!!

Frans heeft het goed uitgelegd. Ik doe er zand over ...ik had boven mijn foto geschreven : Dit is uit dezelfde kasteelshoot ....maar dat is niet duidelijk genoeg ik had moeten zeggen dat dit onder een afdak voor een raam is genomen. (terwijl dit op mijn eerste geposte foto van het model op het kasteel....daar was dat raam goed te zien....dat is niet duidelijk genoeg over gekomen...

Anderzijds...voor mij is het logisch als ge oplocatie met een softbox of zo gaat shooten dat het licht anders is als het natuurlijk licht dat op de omgeving valt. Niet iedereen denkt zo en niet iedereen denkt eraan dat het met een flits op locatie is genomen.

Ik zal van mijnentwege ook minder reageren op uitingen die gezegd zijn , soms met in gedachte dat ik misschien verkeerd begrepen ben.

Ik heb steeds geantwoord en daardoor het dialoog opgezocht....dit komt bij jullie over als een verweer en komt niet sympathiek over. Jammer....het blijkt ook dat het dialoog via internet niet zo gemakkelijk is zonder intonatie en zonder mimiek en zonder aansluitend gesprek.

We zullen daar meer mee rekening houden.

Mijn excuses voor dit voorval wat mijn aandeel hierin betreft.
Wordt dit zo aanvaard?

Profiel op dit foto forum
 Tessa
BerichtGeplaatst: 05 sep 2011 20:25 
Lid
Fotografie

Tuurlijk, maar er valt voor mij nikste aanvaarden, gewoon lekker je ding blijven doen :up :up :up
Je bent goed bezig, maar als mensen bepaalde puntjes van kritiek hebben, kan je daar van leren, of het is soms dat sommige er niet zoveel kijk op hebben(like me :D ), dan gewoon acccepteren, en denken , het zal wel :D

Tessa
BerichtGeplaatst: 05 sep 2011 20:43 
Lid
Fotografie

Respect! :proost

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Tessa
BerichtGeplaatst: 06 sep 2011 20:15 
Lid
Fotografie

:rof :proost

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2