Het is 28 aug 2025 22:05

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur tot de dood ons scheidt
 tot de dood ons scheidt
BerichtGeplaatst: 23 feb 2012 23:59 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik volg Gemini voor 200%. Het is ook een feit dat er volksstammen zijn die hier tevreden mee zijn...en het kan veeeeeel slechter bij een fotograaf waar wel voor wordt betaald (dat heb ik ook al gezien)...

Naast de tips van Gemini...laat het paar niet teveel "poseren" als ze zich hier duidelijk niet comfortabel bij voelen, laat ze gewoon even lekker lopen, zichzelf zijn...maak een grapje als fotograaf en pak de lach...de spontaniteit in de foto's zal de technische minpuntjes al meer doen verdwijnen.

Ik ben momenteel ook weer met een aantal trouwerijen bezig (allemaal in mei/juni) dus wie weet heb ik tegen die tijd ook weer wat voor de mensen hier om kritisch op te zijn :D (uiteraard met toestemming van het bruidspaar).

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2