Het is 27 aug 2025 22:25

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Mystery girl + een mystery UPDATE
 Mystery girl + een mystery UPDATE
BerichtGeplaatst: 25 jun 2012 17:48 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
@anton2000:
"Als dit het eindresultaat van een mystieke foto is, moet je nog heel veel leren. ;) "

Een smiley achter een zeer normatieve opmerking, om het maar eens zacht uit te drukken, verandert het karakter van de opmerking niet.

Je moest inderdaad maar eens een kijkje nemen op de website van topicstarter.

Als je het woord respect in de mond neemt mag je dat zelf ook wat meer betrachten.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Mystery girl + een mystery UPDATE
BerichtGeplaatst: 27 jun 2012 10:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
@fran je hebt helemaal gelijk voor wat betreft de kritische noten maar, en dat is dan ook gelijk een reactie op flashsplash.
Dit is niet echt een shoot met haar alleen geweest maar dit is zomaar even een spontaan moment (snap shot) op een verjaardags feestje met heel veel mensen bij mij in de studio. Vandaar ook het grote diafragma getal wat is gekozen.

Ze zit hier ongeveer twee meter van de achtergrond af en de papieren achtergronden die ik hier heb gehad zijn eigenlijk nooit strak geweest en zo heb ik er al heel wat terug laten bezorgen. Vinyl is tot nu toe het beste maar daar is geen (goed) zwart meer voor verkrijgbaar.
Het beste is gewoon een Limbo te maken maar zoals ik al aan gaf heb ik daar even geen tijd, zin en geld voor.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2