habro schreef:
er worden dingen VERDRAAID !!!! en daar wordt iK PISSED over ja
nu dus weer !!!
ik kan best tegen de waarheid maar niet tegen de zaken verdraaien
Als je me quote doe het dan met hele zinnen (het is toch niet de telegraaf hier !!!)
Je weet ook wel dat de zin is "er worden dingen geroepen die niet waar zijn"
en we wijken af waar het om ging.
er zijn 2 punten
- te veel gesoft (dit is een blijft een kwestie van smaak)
- ogen niet scherp (er worden dingen aangehaald wat helemaal niet aan de orde is
hoe kan iemand nu zeggen ohhh dat kom daar en daar door !! wie heeft de foto nu bewerkt ??? )
zeg, ff voor de goede orde hoor... je plaatst een foto ter beoordeling... en hoe meer mensen er kijken, des te meer meningen en smaken zul je horen... als je dit niks vindt, plaats dan niet en zet het op FLICKR of zo..Al zul je daar w.s. ook via de community reacties krijgen... Dus iedereen mag m.i. hier zijn afzonderlijke mening geven, of het nou dezelfde is dan van de voorgangers of niet.. Heb je daar moeite mee, dan zou je beter niet plaatsen.. Plaatsen op een forum doe je om kritiek te krijgen en om er iets van te leren... niet iedere kritiek kan je smaak zijn, maar hey! als je plaatst, krijg je reply´s... en smaken verschillen nu eenmaal. Telegraaf of niet.. wees blij dat men de moeite neemt om je plaat te beoordelen.. de bruikbare tips neem je ter harte of niet, ja toch??
Groetjes, Alex