Het is 26 aug 2025 00:52

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Schaatsportret zwart/wit
 Schaatsportret zwart/wit
BerichtGeplaatst: 16 nov 2014 11:09 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
__Erik__ schreef:
Wat is er mis met een gemeleerde achtergrond? ;)

Zie de 'vervuilingen' niet eens in de markeringen van Wendy, in de markeringen van Daniel dan weer wel, nee, ik bekijk 'n plaat ook niet zo en nee, zou d'r niet nerveus van worden!

Mag ik 't vierde kaartje van je tentoonstelling?

kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur, kleur...

Had ik al kleur gezegd?

Kom je met je slaperig kop uit bed en lees je dit.. :rof :rof ..MIJN dag kan niet meer stuk!
_ Erik_ als de tentoonstelling gaat komen weet ik het beter. Je mag me helpen met het ophangen ervan...ik heb twee linker handen wat dat betreft!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Schaatsportret zwart/wit
BerichtGeplaatst: 16 nov 2014 11:26 
Lid
Fotografie

Hihi, gelijk heb je... een béétje fotograaf heeft iemand in dienst om de werken op te hangen en staat zelf interessant te kijken en aanwijzingen te geven :D
'k Zou hem dan wel in kleur afdrukken anders gaat je personeel nog staken.

Profiel op dit foto forum
 Schaatsportret zwart/wit
BerichtGeplaatst: 16 nov 2014 11:40 
Lid
Fotografie

Wil nog even terugkomen op mijn reactie. Ik beoordeel een foto op wat ik zie op mijn scherm.
Ik haal echt niet een foto binnen om te checken of de achtergrond wel egaal zuiver is.
Ik zie dat ik dat niet helemaal lekker heb omschreven.
Ik haal hem alleen binnen als ik zelf aan een foto werk waarvan ik wil checken of de achtergrond wel zuiver is.

Ik heb het al eerder gezegd, mijn scherm is blijkbaar heel scherp.
Kan er niets aan doen, ik schrijf vervolgens wat ik zie.
Maar het gaat uiteindelijk om de afdruk als die goed is, is er toch niets aan de hand ;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2