Het is 25 jul 2025 04:14

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Yara en haar doodle
 Yara en haar doodle
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018 08:52 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Mooie foto! Erg mooi die omzetting hier ook. Hij mag inderdaad iets frisser. De update vind ik te wit in het gezichtje. Net ertussen zou ik zeggen en niet een gehele foto op lichten maar subtiel in delen.
Het enige wat mij opvalt is de uitstraling van het meisje op het moment van afdrukken. Haar mond straalt een emotie uit die minder bij het moment past.
Wil je echt een "samen" dan kun je ze naar hetzelfde punt laten kijken. Beiden kijken naar iets anders hier. En, zij draait wat weg van de hond door haar blik. Breng je dat samen dan heb je wat jij wilt.
Maar ik vind het een hele mooie zoals ie is hoor!!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Yara en haar doodle
BerichtGeplaatst: 26 maart 2018 09:01 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Frans schreef:
Janjan als je hier ....

Ik kwam er op terug vanwege de opmerking van janjan.

Het lijkt dramatischer dan het is.

Profiel op dit foto forum
 Yara en haar doodle
BerichtGeplaatst: 28 maart 2018 05:07 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
@ Nuelle, ik wou niet echt een samen, maar een hond die de rots in de branding is, waar een tiener tegen aan kan leunen en haar geheimen aan kan vertellen, omdat hij toch niets doorverteld en altijd luistert en tijd heeft, en en en .... er ook is als iedereen boos is is hij/zij het niet,.enz...... maar goed als ik het moet gaan uitleggen dan is het mislukt, jammer maar helaas......... :( .... volgende keer beter

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2