Het is 16 apr 2024 19:04

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Innocent 2
 Innocent 2
BerichtGeplaatst: 18 okt 2018 19:40 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 6181
Woonplaats: Oosterblokker (NH)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
@Ron Eerder niet gezien jammer. Nog wel een poging gedaan maar dat levert geen mooier beeld op.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Innocent 2
BerichtGeplaatst: 18 okt 2018 19:59 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40632
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Valt inderdaad vaak niet mee met dat verlopende licht, zijn lastige omstandigheden.
Wat je nog kunt proberen is dezelfde foto wat lichter of donkerder maken, ik denk in dit geval lichter. Beide foto's naast elkaar openen in PS en dan kun je van die lichtere variant op andere plekken wat bruikbaar materiaal vinden als het goed is.
Nu kun je waarschijnlijk geen bruikbare achtergrond vinden die hetzelfde belicht is en waar geen haren zitten en dan is het gedeelte waar geen haren zitten ook wat lichter en dan misschien hetzelfde als de achtergrond achter de haren die je weg wilt halen.
Ik hoop dat je nog begrijpt wat ik bedoel? ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Innocent 2
BerichtGeplaatst: 18 okt 2018 20:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Was het een workshop fotografie? Zo ja dan snap ik niet waarom het licht niet netjes is neergezet. Of moest je dit zelf proberen?

De BG kan je eenvoudig vervangen. Op youtube heb je tal van goed te volgen video's hierover.

Maarre: de dame heb je er schitterend op gezet hoor!! Niet dat het nu alleen over je BG gaat :D


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Innocent 2
BerichtGeplaatst: 18 okt 2018 20:07 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 6181
Woonplaats: Oosterblokker (NH)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
@Nuelle Eerlijk antwoord we moesten zelf experimenteren met het licht. Verschillende lichtsituaties gedaan. Kun je zien aan mijn recente foto's. Ga toch eens even kijken naar de video's over achtergrond vervangen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed