AJL schreef:
ArtenCo schreef:
........................
Het avondlicht geeft inderdaad een gele uitstraling, ik kan dit nog wel iets terughalen. Niet teveel want ik wel de sfeer behouden.
..............................
Gij verwijt mij dat ik geen rekening houdt met de raad van andere leden.....gij houdt zelf geen rekening met de raad van peter en Frans en Ron die allemaal hetzelfde zeggen : te geel voor f1
AJL gij kunt niet goed lezen, ik geef aan tweemaal zelfs dat ik het geel terug schroef op aanraden van de tips. Echter zit niet te wachten op commentaar van jou kant. Het is vaak zo kort omschreven bijvoorbeeld: te donker, dat ik er niets mee kan. Het zou fijner zijn als er wat meer uitleg bij is zodat de ander weet wat er bedoeld wordt, weet waar hij aan kan werken. Met een losse kreet kan ik niets.
Los hiervan staat dat wij elkaar niet begrijpen: Het lijkt mij verstandig om niet meer op elkaars werk te reageren. Dat heb ik je al verteld in een ander topic. Wanneer je in het vervolg dan een reactie plaatst in een van mijn topics zal ik ook daar geen tegenreactie opgeven.