Dank je wel iedereen voor de leuke feedback.
Ahum schreef:
....

over het kleurtje wat ze meegekregen heeft.... twijfel ik

Wou ik even kwijt dat ik op zoek ben naar een manier om een extra dimensie en gevoel te geven via kunstzinnig kleurgebruik. Dit is behoorlijk arbeidsintensief en niet zo eenvoudig om die grenzen op te zoeken. Ik streef niet naar geijkte kleuren in dit soort beelden maar zoek mijn inspiratie in de moderne kunst en grafische technieken en zie dan weer hoe ik er mijn eigen ding van kan maken.
Ik ben mij bewust dat dit niet meer strookt met de klassieke leer van de fotografie. Maar net daardoor kan ik een ander publiek aanspreken. Mijn stelling daar is dat elke fotograaf wel ergens op zoek is naar een niche binnen de markt.
Ik heb zo nog een paar van dit soort ontwikkelingen in mijn schuif en het leuke is dat ik het mijn klanten kan aanbieden. Ze zeggen dan "dit of dat zou ik graag hebben" en wijzen 1 van de beelden aan. Dat is het moment dat voor mij gaat de kassa rinkelen
Nu, ik weet dat dit een proces in wording is en wou het toch al even voorleggen aan jullie hoever ik daar nu mee sta. Ik heb leuke plannen met deze technieken en ik hoop dat ik zo ook kan realiseren maar vooral nog verder verfijnen.
Dank je wel. Ill be back with some more crazy stuff