Het is 29 maart 2024 10:53


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur ) Blue Moon
 ) Blue Moon
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 17:11 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
With Caro, and Hugo Boss !


Fotografie


.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 ) Blue Moon
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 18:39 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 895
Woonplaats: Tilburg
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mooi Daniel, ik zou alleen de achtergrond zwarter maken zodat je het doek niet ziet.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ) Blue Moon
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 19:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Citaat:
Mooi Daniel, ik zou alleen de achtergrond zwarter maken zodat je het doek niet ziet.


Bedankt ! Maar raar maar waar, bij mij op mijn scherm is de achtergrond volledig zwart, ik zie er niet het minste detail in ?

DD. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ) Blue Moon
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 19:31 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40514
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Wordt toch tijd voor een beter scherm Daniel, of wat beter afstellen. :rof

Ik zie hier ook wat strepen/vegen in de achtergrond en vooral links onderin is wat valer en wat donkerder zwart te zien. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ) Blue Moon
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 20:46 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Ondertussen heb ik de foto effe uitgeprint, er daar is ook niet iets echt storend in het zwart te bespeuren,
maar goed, ik denk dat het onmogelijk is om een foto voor het web te maken, die op ieder zijn scherm mooi uitkomt, er zijn duizenden verschillende schermen die op miljoenen verschillende manieren afgesteld zijn :D

Maakt ook niet zoveel uit, want je kan nog het mooiste vrouwelijk schoon op de voorgrond hebben,
fotografen kijken steeds naar de achtergrond :D Lol ! grapje !

Eigenlijk denk ik ook dat veel mensen hun scherm veel te helder regelen, zelfs met het kalibreren met spyders enz, staan de meeste schermen zo helder dat het moeilijk en vooral heel vermoeiend word voor de ogen om er meer dan een paar uren continu op te werken.

Voor mij is wel het belangrijkste dat wat ik zie op mijn scherm voor 97 of 98 % overeenkomt met wat ik op mijn Epson pro printer bekom. De print profielen en calibratie's stemmen dus mooi overeen, en daar ben ik steeds blij mee voor mijn tentoonstellingen, en de prints die ik bezorg aan de mensen waarmee ik samenwerk zijn er ook tevreden over. :)

PS voor Ron : links is er inderdaad wat meer licht dan rechts, daar heb je gelijk in :up

Verder is deze foto ook niet bedoeld als de top foto van mijn jaar, maar is meer een half uurtje " fun in the studio " geweest met deze strand tent, en dit gedurende een 8 uur durende shoot.

De mensen met wie ik foto's maak weten zeker dat er steeds veel gelachen word gedurende onze shoots,
en dat we steeds gekke dingen uitproberen :rof

DD. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ) Blue Moon
BerichtGeplaatst: 25 maart 2019 21:01 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40514
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Daniel Doyen schreef:
PS voor Ron : links is er inderdaad wat meer licht dan rechts, daar heb je gelijk in :up
Maar de strepen/vegen zie ik vooral weer aan de rechterkant en dan niet rechtsonder. :dk

Ik zit soms hele dagen voor m'n scherm, maar geen last ervan dat het vermoeiend is voor m'n ogen. ;)

Ik vind het wel een leuke/aparte foto. :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 50 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed