Het is 25 apr 2024 19:10


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Portretten
 Portretten
BerichtGeplaatst: 23 sep 2019 08:38 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 24512
Woonplaats: Vinkeveen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Lijkt me heel leuk, zo'n cursus. In tweede instantie denk ik dan altijd: met goed kijken kun je zelf ook al heel veel verzinnen. De lokatie vind ik prachtig, om te beginnen, en die heb je vooral in F2 mooi te pakken. (F1 ook best aardig maar lijkt me niet de bedoeling als gevraagd wordt het bestaande licht op te zoeken).

Wat in F2 mij dan qua licht opvalt is dat het vrij vlak oogt, en iets te onevenredig van boven naar beneden. Zou je op kunnen lossen door een reflectiescherm te gebruiken voor de benen, en door een iets andere positie van het model waarbij deze aan een kant iets meer in de schaduw komt. Of door weg te draaien van het licht en op die manier schaduw te zoeken.

Maar waarschijnlijk heb ik ook een cursus nodig ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Portretten
BerichtGeplaatst: 23 sep 2019 09:28 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 16942
Woonplaats: Wageningen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Toch mooie serie, opdrachten uitvoeren is niet altijd makkelijk. Maar je leert er wel van.
De vloer bij de eerste foto oogt wat blauw :upc


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 130 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed