Het is 29 maart 2024 13:05


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Summer vibes in midwinter !
 Summer vibes in midwinter !
BerichtGeplaatst: 25 jan 2020 11:06 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
.

Fotografie


.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Summer vibes in midwinter !
BerichtGeplaatst: 25 jan 2020 12:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 5994
Woonplaats: IJmond.
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Het gezicht van het model gaat verloren in deze foto,ook haar linkerbeen vind ik niet zo mooi overkomen ook komt de hele foto op mij wat onnatuurlijk over.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Summer vibes in midwinter !
BerichtGeplaatst: 25 jan 2020 13:43 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Heel bedankt voor je reactie Ronald,... maar nu zit ik wel met een aantal vragen ?


Citaat:
Het gezicht van het model gaat verloren in deze foto
? wat bedoel je hier eigenlijk mee ?

Het is een profiel foto, ze kijkt naar het licht, waardoor haar gelaat mooi het licht vangt, en mooi afgescheiden is van de achtergrond. Welke wet of regel zegt dat een model alleen in de lens mag kijken ?
Of bedoel je iets anders dat ik absoluut niet begrijp ?

Citaat:
ook haar linkerbeen vind ik niet zo mooi overkomen


Ik zal het eventueel melden aan het model, dat ze lelijke benen heeft :D , ze traint en verzorgd nochtans heel goed haar bodylines . :up

Citaat:
ook komt de hele foto op mij wat onnatuurlijk over.


Hier versta ik dan ook weer niet goed wat je bedoeld ? Deze foto komt zo voor 85 of 90 % uit de kamera,
niets ingeplakt, toegevoegd, of weg gewerkt. Gewoon buiten, bij valavond op locatie in de tuin van het model zelf. ... Kan moeilijk meer naturel zijn voor mij ?

Ik veronderstel dat ijsberen, vogels of eekhoorn foto's die hier gepost worden ook regelmatig 10 of 20% post productie genieten ?

Of misschien komt het omdat vrouwen van Venus komen, en mannen van Mars ? Een reden van onnatuurlijke beoordeling of visie ? Best mogelijk ook ? :D :proost

Ik blijf hier foto's posten omdat ik er regelmatig iets van opsteek, en zo mijn fotografie en inzicht kan verbeteren dank zij julie commentaar, ... hier met jou reactie,ben ik wat zoek's Ronald...

DD. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten



cron

Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed