Het is 25 apr 2024 23:52


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Aline
 Aline
BerichtGeplaatst: 25 feb 2020 21:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1999
Bezwaar bewerken: Nee
Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Aline
BerichtGeplaatst: 26 feb 2020 13:21 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 10427
Woonplaats: Wijdenes
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
De expressie vind ik minder. Wel een mooie scherpte belichting en toegepast vignet. gr Harry


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Aline
BerichtGeplaatst: 26 feb 2020 14:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 5994
Woonplaats: IJmond.
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Het is net of het gezicht wat vlekken vertoont? de achtergrond laat ook een aparte structuur zien en aan haar linkerkant het haar lijkt ook wel vlekkerig of zijn het vegen?
Ik vind het wel een mooi klassiek gezicht en het lijkt wel schuin van onderaf genomen?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Aline
BerichtGeplaatst: 26 feb 2020 15:23 
Lid
Online op het fotoforum

Berichten: 20781
Woonplaats: Barneveld
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mooi portret!! Gr. Hans.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Aline
BerichtGeplaatst: 26 feb 2020 20:26 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 13854
Woonplaats: Beek -L-
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
we zijn gewend denk ik dat modellen niet of nauwelijks onder deze hoek gefotografeerd worden, daarom is het effe 'wennen" voor mij. maar een paar keer kijkende wordt het steeds aangenamer, mss ook juist door bovenstaande (ik hou wel van anders ;) )
De bewerking weet ik zo net niet; met name de opmerking die Ronald Jan maakt onderschrijf ik wel. Het haar lijkt links (en ook wel rechts) uit de achtergrond te komen. m.a.w. komt er niet los van ... of was dit je bedoeling?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Aline
BerichtGeplaatst: 26 feb 2020 21:03 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1999
Bezwaar bewerken: Nee
wilw schreef:
we zijn gewend denk ik dat modellen niet of nauwelijks onder deze hoek gefotografeerd worden, daarom is het effe 'wennen" voor mij. maar een paar keer kijkende wordt het steeds aangenamer, mss ook juist door bovenstaande (ik hou wel van anders ;) )
De bewerking weet ik zo net niet; met name de opmerking die Ronald Jan maakt onderschrijf ik wel. Het haar lijkt links (en ook wel rechts) uit de achtergrond te komen. m.a.w. komt er niet los van ... of was dit je bedoeling?


Dat was dan ook mijn twijfel bij het uitwerken van deze opname, zoals jij ook benoemd.
Maar toch bleef hij me ook wel boeien. mede omdat ik hem ook op een andere site geplaatst had en daar over de honderd reacties op kreeg.
De bewerking is zo bedoeld ik heb hier met een overlay gewerkt die ook deels nog over de haren heen valt. Dat zal veelal een smaak kwestie zijn.

Met dank voor jullie reacties, Groet gerard


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 117 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed