Het is 29 maart 2024 13:30


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur ~Mila & Ella~
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 01 jun 2020 12:43 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1356
Woonplaats: Gent
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Gisteren een leuke shoot gedaan met deze 2 pracht meiden :wub :wub

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 01 jun 2020 13:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 229
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Je weet de modellen weer mooi uit te zoeken.
Mooie blikken en goed vastgelegd.

De uitsnede voelt voor mij echter wel willekeurig.
Ik had hem ruimer genomen (in de breedte) en dan vervolgens een deel van de onderkant. Bijvoorbeeld in een mooie 3x4 verhouding.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 01 jun 2020 13:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1356
Woonplaats: Gent
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
scoco schreef:
Je weet de modellen weer mooi uit te zoeken.
Mooie blikken en goed vastgelegd.

De uitsnede voelt voor mij echter wel willekeurig.
Ik had hem ruimer genomen (in de breedte) en dan vervolgens een deel van de onderkant. Bijvoorbeeld in een mooie 3x4 verhouding.


Dank je wel :) Ja, ik heb wel geluk met mijn modelletjes :)
De mama's vragen ook vaak als ze nog eens mogen komen :foto

Ik hou van een dichte uitsnede, ik heb dat altijd al gehad, maar ik heb er ook ruimer hoor, maar toch kom ik altijd bij zo een uitsnede terecht en dan heb ik altijd zoiets van 'dat is em' :blush


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 01 jun 2020 15:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4511
Woonplaats: Earth
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Zeker en vast mooie modellen :up

Persoonlijk ben ik van je uitsnede hier ( en ook in sommige andere van je foto's ) absoluut geen fan.

Het is voor mij nog vis nog vlees.

Je modelletjes zijn zeker niet dik, het linkse is zelfs zeer slank als ik me baseer op haar arm,
en door je uitsnede ( en ook een beetje door de pose ) komt haar onderlichaam over als dat van een " dikke bomma "

Ik persoonlijk " snij " ook niet altijd 100% volgens de regeltjes, maar het moet wel visueel aangenaam kijken :)

En dat is het in jou foto niet,... kijk bijvoorbeeld uiterst rechts, van boven naar onder,
heb je enkele cm schouder, een klein deeltje van het wit kleedje dat verdwijnt, ... wat lager
een klein stukje van haar linker arm, en weer wat lager, een stuk van haar bil...en om te eindigen,
een door de pols afgekapte arm / hand.

Neem het niet slecht op Annemie, maar soms moet je gewoon je persoonlijke visie van " " dat is em " in vraag stellen, ik veronderstel dat dit ook eén van de redenen is dat je hier publiceert ?

Ik ben benieuwd naar je bedenkingen ? :dk

DD. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 01 jun 2020 15:30 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1356
Woonplaats: Gent
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Daniel Doyen schreef:
Zeker en vast mooie modellen :up

Persoonlijk ben ik van je uitsnede hier ( en ook in sommige andere van je foto's ) absoluut geen fan.

Het is voor mij nog vis nog vlees.

Je modelletjes zijn zeker niet dik, het linkse is zelfs zeer slank als ik me baseer op haar arm,
en door je uitsnede ( en ook een beetje door de pose ) komt haar onderlichaam over als dat van een " dikke bomma "

Ik persoonlijk " snij " ook niet altijd 100% volgens de regeltjes, maar het moet wel visueel aangenaam kijken :)

En dat is het in jou foto niet,... kijk bijvoorbeeld uiterst rechts, van boven naar onder,
heb je enkele cm schouder, een klein deeltje van het wit kleedje dat verdwijnt, ... wat lager
een klein stukje van haar linker arm, en weer wat lager, een stuk van haar bil...en om te eindigen,
een door de pols afgekapte arm / hand.

Neem het niet slecht op Annemie, maar soms moet je gewoon je persoonlijke visie van " " dat is em " in vraag stellen, ik veronderstel dat dit ook eén van de redenen is dat je hier publiceert ?

Ik ben benieuwd naar je bedenkingen ? :dk

DD. ;)


Daniel, ik ben helemaal niet technisch aangelegd, daar heb jij meer kaas van gegeten.
Ik ga altijd af op mijn gevoel. En als ik het gevoel van dat is em heb, post ik hem, maar dan is iedereen vrij om daar zijn mening over te zeggen.
En ik probeer zeker iets te doen met de tips.

Dat is ook de reden dat ik niet vaak reageer op andere foto's, omdat ik mij technisch niet goed vind om commentaar te geven op een ander zijn foto's, terwijl ik ze ook vaak niet goed vind. Bij mij komt het allemaal van binnen uit, van mijn gevoel. Het heeft mij gewoon enorm veel voldoening.

Nu je de opmerkingen heeft over de opbouw van de foto moet ik je wel gelijk geven en ben ik je ook dankbaar voor de verduidelijking.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 02 jun 2020 06:52 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 1025
Woonplaats: Hank
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Graag juist wel feedback geven op anderen het gaat niet alleen om twchnische tips, maar juist om verschillende visies op fotografie ( dat is mijn visie) :blush
Ik sluit me aan bij de reactie van Daniel, maar vind verder ook het licht en de poses erg fraai!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 02 jun 2020 10:05 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 217
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Prachtige foto met mooie modellen. Vooral de blik van het rechter meisje op de foto is geweldig. ik zou persoonlijk links meer ruimte laten en onderin wat meer croppen.
Ik zal ook een kijkje nemen bij je andere portretten.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 ~Mila & Ella~
BerichtGeplaatst: 02 jun 2020 11:31 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1356
Woonplaats: Gent
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ja, ik moet wat zekerder worden. Ben altijd heel onzeker geweest. :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 56 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed