Dank voor jullie reacties.
fran schreef:
Een klein puntje is de zon op haar neus die een scherpe schaduw geeft. Ik weet niet of je het hebt maar een witte paraplu zou hier veel geholpen hebben door het zonlicht op haar gezicht te filteren zodat er niet zo'n scherpe schaduw op haar neus valt.
Daniel Doyen schreef:
Had je Bo iets naar rechts ( rechts voor haar dus ) laten draaien had je dit niet gehad,
enkele graden was voldoende geweest.
De zon op haar neus is inderdaad een minpuntje. Het lukte me deze keer niet om het mooi weg te krijgen dus heb ik het maar gelaten voor wat het is.
@Fran ik heb wel van die reflectieschermen, ook een witte, en die had ik daar ook voor kunnen gebruiken. Helaas en ook een beetje stom van me vergeet ik die altijd mee te nemen.
@Daniel Ik maak vooraf altijd wat testplaatjes en toen was het me ook opgevallen en ik loste het op door haar handen iets meer naar voren te zetten. Waarschijnlijk heeft Bo tijdens het maken van de foto haar handen toch weer automatisch naar achteren gezet omdat dat blijkbaar een naturelle handeling is voor haar. Ik zag het pas weer bij thuiskomst.
De tip om iets te draaien is welkom en heb ik vanmiddag zelf niet bedacht.