Het is 25 apr 2024 21:55


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Axelle...
 Axelle...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2022 11:28 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 126
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Na een lange tijd maar weer eens iets plaatsen....

Fotografie


Model Axelle


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Axelle...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2022 13:34 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4583
Woonplaats: Lisse
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mijn voorgangers mening is vaak negatief. Daarmee beperk je naar mijn mening het creatieve proces. Je mag best kritisch zijn maar noem dan ook de positieve punten. Deze punten zouden hier kunnen zijn het het licht, de kleur en de scherpte. Als er iets aan ontbreekt of beter kan noem dan ook hoe iets beter zou kunnen. Je zou bijvoorbeeld de achtergrond kunnen blurren dan krijgen de ramen minder aandacht. Ook over de pose zou je iets kunnen zeggen zoals dat het wat gemaakt overkomt. Was dit de bedoeling van de fotograaf? Of heeft het model deze pose zelf verzonnen?
De linkervoet die onder het gordijn vandaan komt vind ik zelf niet zo mooi dus dat zou ik een volgende keer proberen te vermijden.
Vooral doorgaan zou ik zeggen en van je vergissingen kun je leren.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Axelle...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2022 16:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 2130
Woonplaats: Groningen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Vind de gordijnen icm met het venster er goed op staan met goed licht. Combinatie van haar kleren, het raam en de details buiten en het overige textiel is wat druk en rommelig. Als het een optie was geweest, dan was een naakt hier ws wel fraai geweest.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Axelle...
BerichtGeplaatst: 11 sep 2022 16:53 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Berichten: 42113
Woonplaats: Delft
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Fijn weer iets van je te zien Adrieh.

Foto komt op mij wat rommelig over, voetjes te zien, bh te zien, staat wat scheef en ik denk dat hij wat mooier afgewerkt kan worden.
Volgens jou info heb je bezwaar tegen bewerken. Ik heb het toch gedaan kan hem alleen niet laten zien hier.

Ik heb er een vierkant van gemaakt en de punten bewerkt die ik hierboven beschreven had. Dan is het inderdaad niet meer de foto die jij/jullie voor ogen had maar mijn inziens wel een mooie foto geworden.

De moeite waard om iets te doen met je bewerking want je hebt een fraai model die dat waard is.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 162 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed